onsdag den 14. januar 2015

uden overskrift…

Her er mussestille. Da vi flyttede til Sorø ophørte min pasningsordning med lillebror. Jeg regnede med at sende et par ansøgninger og bingo så ville der være gevinst. Men sådan skulle det ikke gå, uden for København er der lidt flere om budet. Lige nu er jeg altså arbejdssøgende og bruger min vågne tid på at søge jobs, være mor, holde hus og prøve at finde ud af hvor My:minMy er på vej hen. Dette har så åbenbart resulteret i total tavshed på bloggen.
I over 3 år har der været noget at skrive om, jeg har været på vej og med et bestemt mål. For første gang i bloggens levetid har jeg ikke nogen direkte vej og det påvirker mig rigtig meget. Der ud over indbyder vejret heller ikke til smukke ture i skoven, cafehygge eller arbejde i haven.
Om et øjeblik, eller lidt mere, tager vi på en fantastisk rejse og jeg satser kraftigt på at komme hjem igen med bunker af inspiration, ideer og gå på mod. Jeg glæder mig til at dele oplevelsen med jer og vise billeder fra det eventyr jeg skal på.
Ind til da håber jeg at de næste dage byder på lidt mere inspiration så jeg kan tjekke ind igen måske med lidt mere på hjerte og en lidt mere fængende overskrift.


2 kommentarer:

  1. Åhr, der er masser af hjerte i din tekst. Men den stille, lidt indadvente slags. Det ser ud til at tågen støtter godt op omkring dig. Lidt ro og stilhed (og den utryghed der kan ligge i uvisheden). Og BUM, lige pludselig, er du på vej ud over stepperne igen. Sådan er det. Men for nu sender jeg dig massevis af tanker og knus til at omfavne den nye begyndelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tina, jeg har sendt dig en mail :)

      Slet