Genbrug online

Det kan ikke komme bag på nogen at rigtig mange af vores finurlige genbrugsfund kommer fra min yndlingsbutik på Amager. Laura er min veninde og jeg inspireres af og med hende. Men efter vi er flyttet og jeg ikke længere har min daglige gang i Smukt brugt har jeg udvidet min loppe-shoppe horisont og har fundet en masse prikker over diverse i'er her hjemme.
En stor del af inventaret på dette billede er købt hos Smukt Brugt. Både gymnastikbuk og Børge Mogensen glædes jeg over hver dag.

En af de nye steder jeg liiige skal tjekke er Finderi.dk. Butikken ejes af mor og datter, Helle og Josefine. Den fysiske butik ligger på Frederiksberg, nærmere bestemt Nordre Fasanvej 1. Det er den mindste butik og hver en cm2 er spækket med lækkerhed. Sidste gang jeg var forbi opdagede jeg at de også gemmer på et baglokale så gå endelig på opdagelse hvis du kommer forbi de kanter. Finderi.dk findes både på instragram og facebook. Helle og Josefine har fantastisk sans for indretning, styling og for at finde unikke produkter. Butikken er absolut et besøg værd.
Et af mine yndlingsmøbler her hjemme er sofabordsplinten som jeg købte hos Finderi.dk, jeg er vild med at have et sofabord man både må sidde, stå og hoppe på.

På instagram er der virkelig mange dygtige hobby-loppe-shoppere. Jeg har efterhånden fået fingre i flere smukke sager fra Retro_liv. Profilen opdateres hele tiden med nye lækre fund og priserne er absolut til at komme i nærheden af. En af mine yndlingslamper er fra Retro_liv og jeg føler mig heldig hver gang jeg ser den over at jeg var den første der slog til.

Igår modtog jeg en pakke fra Retro_liv med denne smukke glaskugle, den minder mig om min glaskuglesamling fra min barndom.

Under nipskategorien har jeg flere gange været heldig hos Hjem_dk. Profilen er fyldt med skønne og sjove retrofund til billige penge, her har jeg især fundet fine ting til pigernes værelser.

Nogen af de profiler som jeg tjekker hver dag men endnu ikke har købt fra er:
&

Hvis du kender nogen spændende loppe-shoppe profiler både på instagram og facebook eller selv har en må du meget gerne gøre opmærksom på den, jeg er vild med at se hvad der dukker frem fra gemmerne. 

Kommentarer

  1. Ja jeg kom præcis et minut for sent til den lampe! Mener stadig, at den mangler HELT VILDT over mit spisebord! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Jeg føler mig også MEGET heldig over at jeg tjekkede ind på ig lige da Maria lagde den på!

      Slet
  2. Tak for de fine ord! �� Maria, RETRO_LIV

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt! Det er en fornøjelse at handle med dig!

      Slet
  3. Husk også min lille sidegeshæft RetroAarhus ��
    Er ikke i en størrelsesorden som mange af de andre retro-websider, men små skatte har også ret :)
    Er at finde på både Instagram og Facebook, sender gerne og har både Mobilepay pg Swipp :)
    Rigtig godt nytår til dig og familien, Camilla - KH Maria (Uldum) ☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig godt nytår! Nu er også du noteret, havde da lige svedt dig ud ;)

      Slet
  4. Tak for altid fin inspiration på IG og blog :) Du - og andre interesserede - er så velkomne til at kigge forbi min loppeshop Vintage415, som kan findes på både IG og Facebook. Jeg glæder mig til at læse med her for andre gode tips til loppeguld :) Bedste hilsner Lise, Vintage415_

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du finder inspiration hos mig, og jeg er da straks hoppet med hos dig på ig, glæder mig til at se hvad du disker op med.

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg