Farve på de skrå brædder

Jeg har leget big time idag. Målt op, blandet farver, blandet flere farver, tapet af og tapet på. Og det jeg kan se nu i aftenmørket med lyset fra mine gule lamper gør mig glad og jeg glæder mig endnu mere til at se gulvet i dagslys i morgen.
Væggen fra vores entre og ind i den lille gang er malet mørk petroleum og væggen fra stuen og ud til den lille gang er malet rosa, derfor har jeg valgt at den ene ende skulle males i grønne toner og den anden ende i rosa. Hos Flügger fik jeg blandet en mellemgrå og en lys petroleum, derud over købte jeg en bøtte hvid og fik noget rød/pink pigment med i en lille kop. Den mørke grå har fået en lille squeeze sort pigment fra mine gemmer og den aubergine er en blanding af alle farverne.
I morgen når gulvet rammes af et mere naturligt lys vil jeg se på om der skal males flere brædder og hvilke farver de i så fald skal males i. Jeg er ikke sikker på at jeg "fylder ud", og synes faktisk at det er blevet rigtig flot som det står lige nu. 




Kommentarer

  1. Herligt gulv:-) Lige til at blive glad af!
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt med lidt farvepletter igen, savner mine farvede gulve fra Amager!

      Slet
  2. Dét er ret fedt, det gulv :O

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha, er også godt tilfreds!

      Slet
  3. Fedt! Jeg synes det er så sejt, at du sprang ud i det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, ja der var jo ikke andet for end at prøve :)

      Slet
  4. Sikke et arbejde, men det er blevet flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tog en dags tid men var hele arbejdet værd :)

      Slet
  5. God aften !

    Hold da op hvor godt tænkt og gjort :-) At gå i sving med sådan et projekt, super flot :-)

    2015 hilsner fra Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du have, jeg er også selv godt tilfreds så nu kribler det i fingrene efter at male flere gulve :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg