tirsdag den 16. december 2014

Så englene synger

Det kan ikke være gået manges næser forbi at jeg har startet et designsamarbejde med Nola fra bloggen Lidt enkelt. Det kan heller ikke komme som en overraskelse at vi har lavet små juleengle til ophæng. Englene findes i et væld af farver, en del er vist her og kassen med engle indeholder endnu flere så spørg endelig om din yndlingsfarve er klippet. Vores engle er blevet taget så godt imod, og vi er dybt taknemmelige for at vores eventyr får mulighed for at fortsætte. Engle der skal pynte på juletræet kan bestilles frem til fredag den 19. dec.

I efteråret fik vi en ide til hvordan man kan gøre englene personlige, denne ide er netop tikket ind på min mail fra dygtige Nola som lige vupti vupti har sat 2 sæt DIY englevinger op. De kan printes og tegnes lige som man ønsker, så kan englen til mormor eller gandtante Tove få customized vinger med kærlighed fra børn eller voksne. Engle uden vinger kan købes her.
Mine unger er i hvert tilfælde sat i sving med farver og vinger.
Hvis i kaster jer selv eller børnene ud i vingeproduktion må i meget gerne vise frem og tagge os på instagram, vi bliver så glade. @nomydk og #nomydk

Give away tip, resten af dagen har du mulighed for at vinde en engel til dig selv og en du har kær via min instagram profil.




5 kommentarer:

  1. De er simpelthen utrolig fine :-)
    Kh Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du have Lisbeth :)

      Slet
  2. Så fine og nu tilmed med forskellige personligheder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig :) Det er lidt hyggeligt at man kan sætte sit helt eget præg på dem :)

      Slet
  3. Endnu en supergod idé! Jeg er SÅ glad for min engel!

    SvarSlet