#mamaliv 4/5

Den trofaste læser har sikkert lagt mærke til at indlægget udeblev igår. Igår var en af de dage hvor jeg helst ikke ville have hashtagget #mamaliv sat på mig. Igår var en af de dage hvor ungerne ønskes der hen hvor peberet gror og hvor alle ting går den modsatte vej af hvad der er planlagt.

I går aftes tog jeg mig selv i at gennemlæse #mamaliv 1/5, 2/5, 3/5 og tænke kan det virkelig passe at det kun er 1 dag siden jeg skrev så pænt om mine umulige unger.
Igår var alt forkert, alt blev gjort forkert og jeg var åbenbart sat i verden for at gøre livet så surt som muligt for mine børn, hvis man spørger dem. INTET kunne mor her gøre rigtigt, INTET!
Nogen dage skal man altså bare tælle til 17.945 trampe lidt i gulvet og overleve.
Idga har jeg besluttet mig for bliver en god dag! DET skal det bare for jeg orker ikke en mere magen til igår.
Idag skal julefreden genoprettes i Sorø, julehyggen skal bæres ind igen og der skal deles usandsynligt mange kram ud.
For at sprede så meget juleglæde som muligt har jeg sat en lille hurtig give away igang på instagram hvor du selv og en du har kær kan vinde et påfugletryk.

Kommentarer

  1. Åhr, ren kærlighed til dig, kære Camilla! Du har så meget fat i den lange ende. Det eneste der for alvor hævner en vaskeægte skoddag er bunkevis af krammere og kærlighed <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var oceaner af knus og kram der skulle til. Dagen idag har været perfekt :)

      Slet
  2. Der kommer også masser af kærlighed og krammere din vej her fra det kolde nord. Sådanne dage findes også, det er helt menneskeligt og det ved jeg godt du ved :-) men nævner det alligevel, og det står ikke i vejen for at du samtidig er en skøn nærværende og indsigtsfuld mor. Det er hvad jeg får ud af dine #mamalivindlæg og i det hele taget, når du linder lidt på gardinet til privatsfæren. Mange knus!!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Mette! Jo jeg ved godt det er helt normalt, men når man lige står i det tænker man at ingen andre kender til det med at ha besværlige trætte børn :) Og idag ser det hele meget lysere ud! Tak for dine dejlige kommentarer og varme knus!

      Slet
  3. Nogle dage bliver bare aldrig rigtig lyse, selvom solen skinner, mens andre dage lyser, selvom det er mørkt udenfor. Sådan er det bare :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smukt skrevet. Tak skal du have!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg