torsdag den 4. december 2014

Cirkeljuletræ, 1-2-3

Sidste år gik der julefabrik i den her hjemme da ældstemusen og jeg masseproducerede cirkeljuletræer til julemarkedet på fritten. Det var utrolig hyggeligt at sidde og nørkle med og når der er gysser i den anden ende kan man få selv den mest dovne tweenager i sving. Vi hyggede, hun solgte og tjente lidt lommepenge til julen og et bidrag til fritterkoloni 2014. Et styk stolt nissemus.
I går forkældede jeg mig selv med december måneds Boligliv og sørme om ikke de fine juletræer er vist hjemme hos Louise hvor hun henviser til DIY på min blog, 1000 tak for det! Hvis nogen af jer har set det og forgæves ledt efter skabelonen får i linket lige her. De er super enkle at lave og meget meget fine. I år har jeg hængt flere sammen til en ranke der hænger i vinduet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar