søndag den 28. december 2014

Bagjul

Glædelig bagjul, jeg håber i alle har haft en fantastisk en af slagsen og at jeres ønsker er blevet opfyldt! Lige inden jul gik vi helt i stå her hjemme, mellemstemusen blev syg, rigtig syg og al fokus blev vendt mod hende. Derfor den larmende stilhed på bloggen.

Lillejuleaftens aften var vi ikke sikre på om julen ville komme til Sorø. Men hun gav sygdommen baghjul og juleaften blev fantastisk med hygge, nærvær og masser af god mad. Det var en fantastisk oplevelse at holde jul i vores eget hus. Sorø viste sig fra sin smukkeste side med blå himmel og sol, jeg kunne ikke ha ønsket mig en bedre jul (måske lige bortset fra et rask barn).
Vores juletræ blev pyntet lillejuleaften mens ungerne sov, alle de smukkeste kugler kom på ( vi har næsten 150 stk) Yndlingskuglen fik lillebror af min søster sidste år, hentet hjem fra Kina. Juleaftensmorgen vågnede ungerne til det smukkeste julehjem og de stor nød hver en julecentimeter.
Julebordet blev pyntet med min yndlingsglaspynt, blå hyacinter og udstansede guldstjerner, enkelt og fint.
Af mine svigerforældre fik jeg den smukkeste buket tulipaner, de står stadig helt fantastisk og lyser op i stuen.
Mine ønsker gik i opfyldelse og pynter nu rundt omkring i hjemmet jeg er lykkelig for hver en ting jeg pakkede op den 24.
Tak for en trods alt dejlig jul, i morgen pakkes julepynten væk, og lige nu er jeg ganske tilfreds med at der er 11 mdr til den skal frem igen!









2 kommentarer:

  1. Glædelig bagjul og godt nytår. Sikke smukke billeder og Wauw, de julekugler. En skøn ide at moster i familien givet nogle hvert år.:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde og tak :) Ja det er en rigtig hyggelig tradition og ungerne glæder sig til det hvert år :)

      Slet