torsdag den 27. november 2014

Taknemmelighed

Thanksgiving. Giv tak. Tak. Taknemmelighed. Jeg er taknemmelig for mange ting og det er en dejlig følelse. En af de ting jeg er særlig taknemmelig over i øjeblikket er når jeg kigger under hashtagget #myminmyinstagram. Der ligger en masse billeder samlet med mine sager, både billeder jeg selv har taget men også mange billeder som andre har taget. Det er selvfølgelig de billeder af mine produkter i andre hjem som gør mig glad og taknemmelig. Det er så fantastisk at opleve mine ideer blive til virkelighed og denne virkelighed blive taget godt imod. Smukke billeder af mine tryk på flotte billedvægge rundt om i landet og skønne stilleben og snackanretninger på mine planeter. Det er en fryd.
Jeg glæder mig til at kunne følge med fremover og se hvilke universer planeterne bevæger sig i. Jeg glæder mig til at se flere inspirerende billedvægge og jeg glæder mig til at se juletræer og julegrene med mine julediamanter på. 
Så TAK! Tak fordi i deler, tak fordi i støtter mig!

4 kommentarer:

  1. Tak fordi du er dig, og tak fordi du laver sådan nogle fantastisk unikke ting. Nyd din weekend søde Camilla :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak sødeste Mette! Vi havde en skøn weekend!

      Slet
  2. Svar
    1. ;) Hvor er du også sød! :) Vi havde en god weekend!

      Slet