Som lovet

Lørdag lovede jeg at sætte gang i en ny give away. Den udsatte jeg så til søndag og glemte alt om den ind til jeg lå under dynen.
Men nu er jeg klar. Den 29. november åbner dørene til et af de hyggeligste julemarkeder jeg kender. Der er alt hvad hjertet begærer fra gode pølser, ost, drikke, kunst, smykker, børnetøj, julepynt og alverdens andet dims. Det hele foregår i de gamle fabrikshaller på Musicon i Roskilde.
Jeg skal stå sammen med Nola og vi medbringer både egne kreationer, kunst, julepynt og vores fælles juleengle fra NoMy.dk. Vi glæder os helt vildt og sommerfuglene i maven er begyndt at melde sig.
Jeg har været så heldig at få lov til at udlodde 4 billetter til to heldige julegrise der hver kan invitere en ven med.
Hvis man går rundt og har svært ved at finde julestemningen er Roskilde julemarked det helt rigtige sted at få en ordentlig indsprøjtning julehygge.
Jeg lover i hvert tilfælde god stemning, hygge og masser af julegavemuligheder.
Alt du skal gøre er at smide en kommentar til dette indlæg så trækker jeg lod søndag den 23. november.






Kommentarer

  1. Jeg har ikke været på julemarked i Roskilde før, så det vil jeg rigtig gerne prøve. Jeres engle er så fine :-)
    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  2. I min familie er det blevet en tradition, at tage på julemarked i Roskilde og i år skal vi afsted om lørdagen. Så jeg vil rigtig gerne vinde 2 billetter :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kunne tage min Mor med - det ville hun elske 😊

    SvarSlet
  4. Jeg har læst om det gennem forskellige bloggere de sidste par år, og det lyder bare så hyggeligt:)

    SvarSlet
  5. Det lyder superhyggeligt. Det vil jeg super gerne:-)
    anne.kaerholt@gmail.com

    SvarSlet
  6. Det ville jeg elske at opleve med min dejlige søn. Elsker julemarkeder og har aldrig været i Roskilde, mærkelig nok.
    Mia CA / aimlovelive@gmAil.com

    SvarSlet
  7. det kunne være rigtig skønt:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Så yndig!!! Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin :)
    laerke@ninu.dk

    SvarSlet
  10. ihh har fulgt med i jeres proces med de fine engle og ihh den ville klæ mit julehjem og jeg er med det vums deltagende og XXX alt hvad der krydses kan

    Laila Jensen¨
    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Håber sådan jeg vinder :-*

    SvarSlet
  12. Lyder lækkert - det må jeg prøve
    vh. Marie
    kun_marie89@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Åh, så hyggeligt - & så fin en engel <3

    SvarSlet
  14. Ej det er et julemarked, jeg længe har haft lyst til at besøge

    SvarSlet
  15. Det vil være den perfekte start på 1. Advent weekend med et besøg på julemarkedet i Roskilde

    SvarSlet
  16. Uh så er det snart jul igen og vi glæder os meget til at se jeres jule kreationer ���� Så jeg ville da gerne vinde et par fribilletter...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg