På den helt rigtige dag.

Idag var en af de dage jeg med glæde ville ha sprunget over. En af de dage hvor jeg kl 6.00 helst ikke ville være ved at klokken var godmorgen og ungerne skulle op.
Idag var absolut en af de dage hvor jeg allerhelst ville have at det var i morgen.


Dagen kom igang, ungerne afsted, dagen smilede lidt, dagen lunede lidt og efter en tur ud i det blå hvor tankerne fik lov til at flyve var det faktisk meget godt at dagen besluttede sig for at være idag.
Hjemme igen stod der en kasse foran døren. Jeg havde regnet med at det var en bestilt ting til den kommende weekends julemarked, men det var det ikke.
Det var det som kom på den helt rigtige dag og lyste både mit humør og mit hjem op.
Jeg har modtaget den flotteste pakke fra Henrik som er designer hos Korridor design. Jeg har fulgt Henrik længe på instagram og har ofte været inde for at snuse til lækkerhederne på hjemmesiden. Flere af tingene har været ønsker og flere af tingene står også på årets ønskeliste. Henrik formår at kombinere  det funktionelle med det feminine og funky. Jeg kan nu strege flere af mine ønsker og glæde mig over de smukke sager der nu pryder mit hjem.
1000 tak Henrik, pakken kom på den helt rigtige dag!

Dette indlæg er sponsoreret af Korridor design. Ord og begejstring er mine egne.

Kommentarer

Populære indlæg