November



Der er en måned tilbage af efteråret, min yndlingsårstid. 2 måneder tilbage af 2014, året hvor vi besluttede os for at vi på et tidspunkt skulle flytte fra Amager, solgte lejligheden, købte hus og flyttede til Sorø. Bum.

Da vi 31. december 2013 fejrede det nye års komme var vi sikre på at 2014 ville blive et godt og spændende år, men jeg tror ikke at vi i vores vildeste fantasi kunne forstille os at vi skulle holde nytårsaften 2014 i vores eget hus i Sorø. Det er gået stærkt, men ikke for stærkt og det kunne ikke være mere rigtigt. I skrivende stund løber mine tre unger rundt ude i mørket i vores have og leger en eller anden leg om at samle skatte (nedfaldende blade). Om lidt skal jeg til at lave aftensmad og på den måde kommer vi uden om ulvetimen uden hverken børn eller forældre tager livet af hinanden pga manglende plads og overskud. I love it!

November er en travl måned for mig med forberedelse til julemarked, forberedelse til jul i shoppen og forberedelse til jul helt generelt.
Om 20 dage afholder jeg første workshop (ud af foreløbig to) sammen med Puk. Jeg glæder mig og håber på at vi får en super hyggelig dag, så har du drømt om at lave dit eget gavepapir, julekort eller gavemærker vil jeg da helt sikkert anbefale at du melder dig til over hos Puk.

Om 26 dage drager jeg afsted til Roskilde julemarked sammen med Nola hvor vi har booket et stand hvorfra vi vil sælge både juleengle fra NoMy.dk og vores egne kreationer. Jeg glæder mig vildt til en hel weekend sammen med Nola, jeg lover vi skruer max op for julehyggen. Vi skal desuden stå mellem ButikFlittig og foof.dk og ikke langt fra OhDeer så der bliver gang i den!
Når jeg på lørdag har trukket en vinder i Bosch konkurrencen skyder jeg den næste give away igang hvor du kan vinde billetter til Roskilde Julemarked, så kig forbi, måske er du den heldige.



Kommentarer

  1. Det har været/ og er et stort år for jer, skønt når drømme bliver til virkelighed!
    Uh ja, tiden til Julemarkedet nærmer sig hurtigt og jeg glæder mig også vildt!!..... selvom der også er lidt kriller i maven ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kriller i maven er kun godt! Vi skal nok få det knald hyggeligt!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg