Man ved først hvad man mangler når man får det

Jeg taler om solen. Mand hvor var det helt fantastisk at få solens stråler ind gennem vinduerne igen og hvor var det skønt at mærke solen på ansigtet de gange jeg bevægede mig udenfor igår. Jeg er vild med efterår og jeg er vild med hulebyggeri, men de to ting tager sig aller bedst i solens skær. Mer af det tak!
Lige inden jeg hentede ungerne igår fik jeg taget en masse billeder af stuen i sol, og af stuen uden legetøj, vasketøj og madpakker.



I onsdags havde vi hyggeligt besøg af svigermekanikken, et besøg som indebar både praktiske opgaver og bøfsandwich
En af de opgaver der blev udført var opsætning af vores (min) nye hylde. På vores første tur til Berlin for efterhånden mange år siden besøgte vi Kwikshop og forelskede os i deres geniale hyldesystem. Vi havde desværre ikke plads i kufferten så de blev hængende og jeg har siden ønsket mig et sæt. Heldigvis er det gået godt for Kwikshop så de er absolut stadig til at få fat i og så endda her i Dk
Torsdag morgen fik jeg "FORSIGTIG-dims-der-betyder-noget-kassen" op fra kælderen og kunne gå igang med at finde mine små skatte frem igen. Det var så hyggeligt at se det hele igen og skønt at "så lidt" kan tilføre så meget personlighed. 

Idag har vi besluttet os for at opleve vores nye område +/- 16 km i radius. Vi kører lidt ud og ser hvad vi falder over. Falder vi over noget spændende så deler jeg det senere, bliver det bare en køretur på sydsjælland skal jeg skåne jer for det.

Husk min give away som jeg trækker i morgen. 2 x 2 billetter til Roskilde Julemarked i næste weekend.
Der er rigtig gode vinderchancer!

Kommentarer

  1. De billetter kunne jeg da godt tænke mig at vinde.....;-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg