søndag den 23. november 2014

Krea benzin

Der er ro. Ungerne sover og jeg kan se tilbage på en af de weekender som egentlig gerne måtte blive ved. De sidste to dage har alt bare spillet. Det har været skønt og jeg kan leve højt på det længe. Det håber jeg vil smitte af på hverdagen som banker på om 12 timer. 
Det meste af min dag idag har jeg tilbragt i selskab med Puk og tre andre jule-stempel-skærere. Puk havde sat rammerne til en hyggelig dag i jule-stempe-skærimgens tegn. Vi fik produceret en masse fine stempler og lavet både kort og indpakningspapir. Sådan en dag giver bare så meget kreaenergi og kreainspiration. Alle burde unde sig en dag med noget de brænder for mindst en gang om måneden. Dels er der noget at glæde sig til og dels kommer man hjem med ny energi. 

Jeg har også trukket to vindere af 2 stk fribilletter til Roskilde julemarked næste weekend. 
Tillykke til 

Malene Lavendt Kryger og Laila Jensen. Send mig en mail så i kan få de nærmere detaljer at vide. 
Til alle jer andre vil jeg stadig opfordre til at komme forbi og hilse på. Det bliver et super hyggeligt marked med alt hvad man kan ønske sig af julestemning! 



6 kommentarer:

  1. Ej hvor nogle fine julestempler. Håber I havde en dejlig workshop!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg synes også de er blevet rigtig fine. Vi havde en dejlig dag!

      Slet
  2. Kunne ikke være mere enig - sådan en dag er guld værd. Har selv fået fyldt kreabezin på i weekenden med to dages porcelæn-julekursus...kan næsten ikke vente til at få mine ting om 14 dage - og kan mærke at jeg slet ikke er færdig med det materiale!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det lyder da helt fantastisk med sådan et kursus! Glæder mig til at se hvad du har kreeret :)

      Slet
  3. Sikke nogle skønne billeder af kreationerne. Jeg elsker også en hel dags fordybelse i godt kreativt selskab :-)

    SvarSlet