Kom med i seng, Sorø #9


Idag er vores soveværelse endelig helt færdigt. Der mangler en loftslampe, men det er ikke BARE noget man lige køber. Eller jeg gør i hvert tilfælde ikke. Så den flytter ind den dag vi finder den helt rigtige.

Jeg er så glad for farven på væggen, den bliver smukkere og smukkere for hver gang der tilføres en ny genstand i rummet. Farven skaber ro samtidig med at den giver kant til det lidt pussenussede som et soveværelse ofte ender med at blive.
Min side af sengen har fået vores fine ryatæppe, på gulvet, et lille magasinbord, sort læderstol og et hel-figurs-spejl. Det med spejlet har jeg virkelig savnet på Amager hvor vi kun har haft et lille spejl på badeværelset.
Lur mig om ikke der kommer et billede eller to mere efterhånden, men lige nu holder vi det til et minimum, dels for roen og dels fordi vi har så mange vægge som også kalder på en ramme.




Kommentarer

  1. Hvor er det flot! Nu får jeg også helt lyst til at lave om i vores soveværelse - en malet væg ville i hvert fald bryde de hvide vægge

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vildt så meget en væg kan gøre! I stuen har vi også malet en væg som får lov til at stå uden billeder på så bare helt rosa, det er virkelig smukt!

      Slet
  2. Meget meget smukt. Der kan man kun sove godt! Har du egentlig fået et kreaværelse i det nye hus!?

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK :) Ork jeg har skam fået en hel kælder :) Skal baaaare lige sætte den i stand ;)

      Slet
  3. Hvis du vil sælge ryatæppet på et tidspunkt, så sig endelig til:)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg