torsdag den 13. november 2014

Juleønsker del 1.

Supermarkederne bugner af julevarer, reklamerne på tv spiller jule jingles og ungerne har skrevet de første 4 ønskesedler. 
Jeg kan ikke selv helt sige mig fri for at være i begyndende julestemning og i år byder jeg den velkommen. Vi har hørt de første julesange og idag indtog vi en ordentlig omgang æbleskiver for at fejre min mands fødselsdag. Det er ret hyggeligt at det kommer snigende på den måde og der er jo kun 16 dage til 1. søndag i advent. 
Men tilbage til mine juleønsker, selv om jeg lige nu synes at vi har det vi skal bruge har jeg dog et par ønsker eller 6. De store rammer er på plads, og jeg mangler helt sikkert ikke dims, alligevel har jeg samlet lidt pynt, noget har jeg ønsket mig længe andet er kommet til det sidste år. 
Print, æske og tehætte har jeg fundet på Stillebens hjemmeside, Papirvægte og glaskunst er fra Areastore.

Jeg har lidt flere ønsker som er mere praktiske og fornuftige, dem vil jeg vise en anden dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar