Jeg glæder mig i denne tid


Nu falder juleregnen blid. Vejret skriver ligesom ikke rigtig 14 dage til 1. dec. Det er råt, vådt og gråt, og jeg havde ikke regnet med at julestemningen ville dukke op før jeg stod på julemarkedet 29/30. november (jeg har forresten en give away igang hvor du kan vinde billetter til Roskilde Julemarked).
Men igår da ungerne var puttet og musikken tunet ind på Frank Sinatra jul kom stemningen snigende. Jeg er endelig kommet godt igang med produktionen til julemarkedet om 14 dage og jeg kan mærke julestemningen i hver enkelt diamant. Idag gik det yderligere op for mig at radio soft har startet deres jule radio. Julemusik non stop. I love it!
Julestemningen er allerede på en dag nået så dybt at jeg idag har drømt om julesmåkager. Jeg drømmer om verdens bedste julesmåkager som er blevet en fast tradition i vores lille familie. Det bliver ligesom ikke rigtig jul før de er bagt. Og så drømmer jeg om min mors brunekager. Mums. Jeg kunne godt bruge at huset dufter brunt og brændt. Måske de første kager skal bages i weekenden, bare en lille dåse, bare så man lige kan få en julesmagsprøve.


Kommentarer

Populære indlæg