lørdag den 8. november 2014

En vinder er trukket og en ny leg begynder

Først 1000 tak for jeres deltagelse i denne Bosch giveaway. Det er fedt at kunne forkæle nogen med noget man selv er virkelig begejstret for. Siden vi flyttede har den lille grønne været i brug næsten hver dag. Så stort tillykke til June som skrev:
"Det vil simpelthen være den mest perfekte gave til mig selv som enlig mor der står for at skulle flytte i nyt hus så jeg krydser alt hvad der krydses kan :)"
Egentlig ville jeg skyde en ny giveaway igang med det samme, MEN, vi har knoklet hele dagen med huset og pludselig er det blevet aften, og jeg har sat mig til rette med svigermekanikken til lørdagshygge. Så i må vente i spænding på hvad jeg kan byde på i morgen. 


1 kommentar:

  1. wow wow wow hvor er jeg glad - den skal sørme nok komme til sin ret når jeg skal klare alt det håndværksmæssige alene <3 Åhh hvor er jeg glad <3 Dejlig dejlig slutning på denne uge.
    Mange hilsner og tak for en fantastisk giveaway
    June

    SvarSlet