onsdag den 5. november 2014

Boligmagasinet


I går og idag har jeg set med lange øjne efter Bolig Magasinet når mange af dem jeg følger på instagram har vist deres nyeste eksemplar frem. Jeg havde glemt at ændre adresse og regnede ikke med at modtage mit i denne måned.
MEN adressefeen havde været på spil og mit blad kom med posten idag. Juhuuuu. OG lige der på sidste side hos månedens instagramprofil er to af mine planeter så smukt udstillet i det jeg vil kalde for instagrams smukkeste hjem! Kristina med profilen @myhouseins og bloggen Labdecor tager de smukkeste billeder af hendes smukke hjem og jeg er så heldig at Kristina kan lide mine sager og viser dem frem på lækreste vis!


4 kommentarer:

  1. Du laver også nogle lækre sager, så jeg kan godt forstå, at de (også) står i hendes hjem. Jeg har igen i år flere ting på ønskesedlen :-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød :) Så håber jeg da at dine ønsker går i opfyldelse :)

      Slet
  2. Du er også bare så dygtig ❤️

    SvarSlet