At springe over


Buk. Ikke hvor gæret er lavest nææ nej, her hjemme napper vi bukken i stedet. I sidste uge hjembragte jeg den fantastiske plint som nu agerer sofabord i stuen. Idag har den anden ende af stuen fået sin egen buk, eller hest eller hvad det nu er. En lækker tysk lædersvend.

Jeg købte den for læææænge siden hos Laura i Smukt Brugt og den har siden stået og ventet på at den rette plet i det rette hus var klar.
Det var så idag, bukken kom hjem. Den har ikke noget særligt formål, endnu, men jeg håber at den har lyst til at komme med på græs til sommer så vi kan hoppe og springe alle sammen, eller bare børnene.
Jeg er vild med de møbler i vores hjem som ikke oprindeligt var tænkt som møbler og som på sin vis har udtjent deres værnepligt, de får nu et fint otium i vores lille drømmehus.
Da jeg trådte ind ad døren her til eftermiddag efter diverse gøremål var klaret i byen blev jeg mødt af det smukkeste lys. Solen skinnede ind gennem alle vinduer som de kun kan gøre en smuk november dag. Den lave sol og de røde, orange, gule træer i haven. SMUKT! 
Så gipper det altså lige lidt af lykke i maven. 


Kommentarer

  1. Ja den følelse i maven kender jeg godt til! Knus elsker disse her fredage hvor hele familien kommer hjem efter en uge med skemaer og struktur, og så kunne komme ind i vores drømme hjem og bare være sammen eller sig selv. At lyset strømmer ind af vinduerne og føle sig som den mest heldige i hele verdenen sammen med familien <3
    Skøn weekend til jer Camilla!
    Smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er vi altså heldige Pia! Dejlig weekend til jer også :)

      Slet
  2. Jeg er helt vild med at du har taget plinten og bukken ind i stuen som møbler! Det ser rå godt ud.

    Kh Thea

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh TAK! Jeg er også helt vild med det selv :)

      Slet
  3. Hvor bliver jeres hjem fint - smukke glimt. Og som gymnastik-efterskolelærer, så elsker jeg, at du har fået plads til både plint og buk i jeres hjem :-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du have! Og tak for at opklare om det er en buk eller hest vi har fået inde for dørene :)

      Slet
  4. Der er også bare så lækkert i jeres nye stuer. I mangler da lige sådan en man sætter af på :0)

    SvarSlet
  5. Nøj hvor skønt. Du springer ihvertfald ikke over når det kommer til kreative løsninger...

    Elsker også ting der får lov at leve videre eller som bære særlige minder med sig.

    Har iøvrigt med glæde fuglt med i jeres flytning og er glad for at se hvor godt det hele går, med dig der fryder dig over lys og muligheder og børn der trives.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, tak skal du have! Dejligt kompliment! Ja det er gået rigtig hurtigt og overraskende godt!

      Slet
  6. Med en mor som er gymnast og atlet er jeg meget glad for at se hvordan du indrager det i dit smukke hjem :-)

    Fik du set billeder fra et eksotisk bryllup på Hawaii: http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/11/eksotisk-eventyrligt-bryllup.html

    Efterårs hilsner fra Maria

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg