Workshop en servicemeddelelse

Den 25. oktober er åbenbart store workshop dag. De to workshops som jeg har haft aller størst glæde af gentager begge succesen. Som jeg tidligere har skrevet holder Anne Nowak 3 workshops i serigrafi dette efterår og der er kun pladser tilbage den 25. oktober så har man et brændende ønske om at deltage på en af Annes workshops så er det nu.
Sidste weekend var jeg afsted på Rya kursus hos Tine Wessel. Tine har fået plads til endnu en workshop som altså også ligger den 25. oktober. Vægtæpper, rya, broderi, håndarbejde og uld stormer ind i boligindretningen så ønsker at lære fra mesteren selv og har du en drøm du at pynte hjemmet med dine egne produktioner kan jeg kun anbefale at du skynder dig at skrive til Tine på: tinewessel@email.dk

Jeg er virkelig glad for at jeg den dag helt sikkert ved hvad jeg skal lave (flytte) for jeg ville ikke kunne vælge. 



Kommentarer

Populære indlæg