Tillykke!!! og flødeboller på rad og række

Jeg har haft en fantastisk dag, det vil jeg fortælle mere om lige om lidt når jeg har afsløret den heldige vinder af bloggens smukkeste give away i anledning af det idag er 3 år siden jeg besluttede mig for at oprette en blog og skrev det første indlæg!
Trommehvirvel…….
Tillykke til Anne som skrev:
SMUKT! Og tillykke :-)Anne/anne.callesen@gmail.com
Jeg sender dig en mail så jeg kan få sendt det smukke armbånd til dig. 

Til alle jer andre 1000 tak for jeres søde kommentarer og deltagelse. Jeg har allerede en ny og super fed give away klar til jer så hold øje med bloggen hvis i har en handy woman gemt i maven. 
Nu til min super fede oplevelse idag. 
Jeg har været på chokoladefabrik! Hvor fantastisk lyder det lige? 
Jeg var inviteret sammen med en masse andre bloggere til at tilbringe formiddagen på Sv. Michelsens chokoladefabrik i Hvidovre. 
Vi startede med rundvisning på hele fabrikken, dvs. pakkeri, embalagelager, ingredienslager og fabrikshal. Fabrikshallen består af 2 store chokoladebånd hvor der både kan laves flødeboller, fyldte chokolader og meget andet lækker chokolade. AL chokolade fra Sv. Michelsen er håndlavet. Jeg havde godt læst det, fået det fortalt og set det på billeder, men at se det rigtig selv, det var en oplevelse. Chokoladen ER håndlavet, flødebollerne ER håndlavet. Sv. Michelsens chef chokolatier har været ansat siden Sv. Michelsen, chef konditoren har "kun" været på fabrikken i 25 år. Det er dygtige mænd med en kæmpe viden om fabrikken, historien og opskrifterne. Netop den gamle viden om det ægte er det som gør Sv. Michelsen helt særlige, de har en historie. En historie som de gerne vil skrive videre på og tilføre nye kapitler, men også en historie som ikke må gå tabt og som skaber den røde tråd op gennem alt det nye. 
Efter rundvisning og røverhistorier om fabrikken fik vi selv lov til at stå med armene dyppet i flødebolleskum og chokolade. Vores flødeboller blev absolut personlige, rigtig fine og så smager de himmelsk!
Den sidste fredag i måneden er der fabrikssalg på Stamholmen 91, Hvidovre. Jeg skal helt sikkert forbi en fredag, det er oplagt fredagshygge, dessert eller værtindegave.










Kommentarer

Send en kommentar

Populære indlæg