Sorø #2

Vi knokler, og her sker en masse. Igår var vi så heldige at 6 fantastiske mennesker fandt vej til Sorø og svingede penslerne. Vi er kommet langt! Rigtig langt, vi kan ikke se en ende på det, men vi kan se hvor vi er på vej hen. Den gennemgående farve er HVID, modehvid, alle vægge har krævet 3-4 lag da de tidligere ejere var MEGET glade for farver. Vi har dækket kobolt blå, okseblods rød, grøn, lys blå, pistacie og mint. Tre vægge har dog fået lov til at beholde en farve, i stuen har jeg fået lov til at male en væg med støvet gamelrosa, mums den er blevet lækker, lige som jeg havde forestillet mig. Nu glæder jeg mig til at se den med vores nye egetræsspisebord. I soveværelset har jeg malet en væg med støvet aubergine og på mellemstemusens værelse havde vi fået ordre på at male en grøn væg. Jeg måtte dog gerne bestemme den grønne farve.
I morgen starter hverdagen i Sorø, ungerne skal i skole, heldigvis har min mand en ekstra fridag så vi kan nå lidt mere inden alle vores ting kommer med flyttebil på onsdag.
Det er et stor eventyr at flytte, her er både farer, opgaver, prøvelser og happy endings (håber jeg).
Storemusens værelse med den smukkeste udsigt til haven var det første vi fik færdigt. Her til aften har vi samlet hendes nye seng, så det begynder at ligne et rigtigt værelse nu.

Første lag hvis og rosa, der er lang vej endnu.

Rosa og aubergine. Grøn i gangen men den får ikke lov til at blive. Et kort sekund overvejede jeg om det var noget, men jeg er sikker på at jeg vil blive glad for hvid.

Smuk aftenhimmel og udsigt fra 1. sal.

Kommentarer

  1. Ih, hvor er jeg misundelig - er ikke i tvivl om, at det er et kæææmpe arbejde at få et hus - men som indretningsnørd, er jeg helt fortryllet ved tanken om at slå sig løs på et hav af kvadratmeter med maling, hammer, møbler, nips og hvad ved jeg B-) Glæder mig til at se mere.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også helt fantastisk og VILDT hårdt!! Jeg glæder mig til at vi bliver lidt mere færdige og rigtig kan kalde det for et hjem.

      Slet
  2. Åhhh kæreste C. Hvor er det bare det mest spændende eventyr altså!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fantastisk selvom jeg savner jer noget så grusomt!

      Slet
  3. Det ser så spændende ud, glæder glæder glæder mig til at se mere!

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Du kan tro der kommer mere! Glæder glæder glæder mig til at vise frem :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg