Orden på sager og Bosch Give away.

Vi har samlet Ikea skabe de sidste dage. Ikke bare et eller to men hele 8 styks er der samlet. 7 i soveværelset og 1 på første sal. Det er fantastisk at kunne tømme kasser og poser og så lukke døren til rodet. Her bliver så pænt! Jeg elsker faktisk at bo i hus ind til videre!

Lige inden vi flyttede fik jeg en virkelig god gave fra Bosch. Bosch IXO, en lille handy skrumaskine som kan komme til alle steder og holdes i en hånd uden denne begynder at krampe. Ud over en smart lille ladestation og en masse forskellige bits følger der også 2 spidser med så man kan komme til selv de mest umulige steder. Det er især min mand der har haft glæde af den og han har rost den til skyerne. Den holder batteri til det sidste, så ikke noget med at blive sløv undervejs, den lader hurtigt op og så er den nem at pakke væk igen, ikke noget med millimeternedpakning og et låg der ikke passer. Jeg havde ikke troet at jeg kunne blive glad for skruemaskiner og værkstøj, men her er en fix sag som jeg selv har mod på at tage i brug.
Faktisk kan den næsten alt, for der er ikke den dims man ikke kan tilkøbe. Jeg nævner i flæng, grillstarter, proptrækker, saks og krydderikværn.
Hvad der så er endnu mere lækkert er at jeg fik tilsendt et ekstra sæt til både mor (og far hvis han spørger om lov) og barn som jeg har fået lov til at udlodde i en giveaway.
Alt du skal gøre er at smide en kommentar til dette indlæg og husk at skrive din mail hvis du ikke har en blog jeg kan finde dig på.
Jeg trækker lod om herlighederne lørdag den 8. november, så kan den nemmelig nå frem i tide til at havne under træet.
Opbevaring i metervis! Jeg elsker det og nyder at gå og organisere! 

Vores nye ven i Ikeanøden.

Herlighederne som du kan vinde! Til mor og lille hjælper!

For god orden skyld skal det nævnes at dette indlæg er sponsoreret af Bosch, ord og holdninger er mine egne.

Kommentarer

  1. Sikke en fin en - og dejligt at høre, at den holder batteri længe nok til at samle alle skabene! Jeg har ofte svært ved at holde en stor boremaskine i én hånd i længere tid - og ikke mindst ramme præcist på den skrue, jeg gerne vil sætte fast. Den vil jeg gerne berige min værktøjskasse med :-) EN lod i puljen til mig.

    SvarSlet
  2. Det ville være fedt ikke at skulle låne min mands værktøj - og kunne være handy woman i eget hjem med denne lille lækre sag ;-). rikke.salling@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Perfekt gave-match til far og søn. Den vil jeg gerne vinde :-)
    sinebjerre@gmail.com

    SvarSlet
  4. Orv vi har lige købt hus, så den må jeg da vinde!! Louibub@yahoo.dk Vh Marie Louise

    SvarSlet
  5. Sådan en kunne jeg godt bruge. Jeg leger tit handywomen - hjemme hos os er det mig som står for sådanne ting og så har jeg altid et skab eller et bord i Kreakælderen som skal samles.

    SvarSlet
  6. Den må gerne komme herhjem og bo! Så kan vi have "hans" og "hendes"!
    :-D
    Kh Caja, cajapetersen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Den er vel nok fin. Er også sikker den vil vække lykke hos den 2-årige :-)
    Jeg prøver lykken med et lod i puljen :-)
    Lene (nielsen_jyde@hotmail.com)

    SvarSlet
  8. Den ville være fed at have til alle småprojekterne - og min nevø ville elske børneudgaven:-)

    mette.suberling@gmail.com

    SvarSlet
  9. Den vil jeg gerne vinde : )))

    SvarSlet
  10. Sejt - den kunne jeg godt bruge.... klaaby@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Oh my for en lækker gave! Jeg synes ofte selv jeg er lidt handy og lige kan klare det hele, men med mit store monstrum af en gammel boremaskine stopper mine evner ofte. Men er da sikker på at jeg ville kunne håndtere denne her :)

    laurabechpetersen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Sådan en lille sag kan jeg godt bruge. I mangel af maskulin charme, må man klare ærterne selv!

    SvarSlet
  13. Åhhhh sådan en kunne jeg nu godt bruge, når jeg nu ikke har en handymand i hjemmet :-)

    SvarSlet
  14. Jeg skal renovere i december, den ville være meget handy!!

    SvarSlet
  15. Bosch - det grønne vidunder, siger min kæreste :-D Ville gøre mig helt vild af glæde, hvis jeg kunne forære ham lidt nyt til hans maskin-park.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  16. jeg deltager klart sådan en dejlighed kunne jeg godt bruge og den lille ting kander jeg en lille mand som godt kunne bruge en af dem :-)
    helle@mody.dk

    SvarSlet
  17. Jeg skal nemlig flytte her om snart, så det ville være smart!

    SvarSlet
  18. Ej hvor er den handy og praktisk til, når der skal samles IKEA møbler :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  19. Hvor er den bare smart.
    Jeg ejer ikke en boremaskine, så denne ville helt sikkert kunne gøre mit liv lidt lettere.

    Mvh Line
    linereedtz@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Sådan en, kunne jeg virkelig godt bruge.

    SvarSlet
  21. Ih, sådan en kunne jeg godt bruge. Herhjemme er det nemlig mig, der er handymanden, og vi mangler en skruemaskine :-)

    SvarSlet
  22. Årh den ville jeg gerne give min kæreste, der mangler ordentligt værktøj :) Mvh. Trine Strandgaard, trine.strandgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg mangler lige sådan en. Og gider altså bare ikke sætte den på ønskesedlen!

    Louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  24. Måske jeg kunne blive en handywoman med denne.
    Shedelund@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Sådan en kunne vi godt bruge.

    Nadia-parnas@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Stort ønske....her i hytten!!!!!

    SvarSlet
  27. Åhh ja MANGE tak! :D

    //Bettina
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  28. Glemte at skrive min email
    lisbethvissing@gmail.com

    SvarSlet
  29. Ej hvor fedt! :D Jeg er med.

    k.alberte@hotmail.dk

    SvarSlet
  30. Som single er man næsten tvunget til selv at klare forskellige handy-ting og jeg prøver efter bedste evne, selvom mit håndværkmæssige bestemt ikke er min stærkeste side. Men mon ikke det ville hjælpe lidt med det rette værktøj? Og da jeg for nylig er flyttet er der nok af projekter at tage fat på.
    tjprivat@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Hold da op, hvor er den smart. Den kunne helt sikkert godt bruges :-)

    SvarSlet
  32. Fantastisk gaveide, har allerede en i tankerne til den ;-)
    michael@netpalads.dk

    SvarSlet
  33. Flotte skabe, jeg sidder her og ønsker mig de samme, og isaer ordne i det lille hjem.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  34. Altså vi skal jo også flytte lige om lidt, så synes klart maskinen skal sendes den her vej ;-) Klem Pernille

    SvarSlet
  35. Lidt legetøj til kæresten og børnene siger jeg ikke nej tak til :) Den ser ud til at være en fiks lille sag, der kan skrue skruer i de fleste steder.
    m_hoej2(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle stå: m_hoej20(ad)yahoo.dk

      Slet
  36. Pax var også det første der røg i "kurven" da vi flyttede i nyt hus for snart 11 år siden, og det i rå mængder. Når man kom fra gl. hus, med næsten ingen skabe, var det rent fryd, pludselig at have overflod af skabsplads. Nu er det første flyttet hjemme fra, sammen med ældste sønnen, og ham ville jeg ELSKE at kunne forærer sådan et lille fikst Bosch-dyr. Som handywoman ved jeg nemlig godt, hvor fantastisk det er, at have værktøjet i orden :-)

    SvarSlet
  37. Elsker at samle ikea møbler og da min mand bander alt for meget når han gør det, er det nu kun mit område ;0) Min far havde faktisk sådan en lille skøn Bosch sag som min mor har arvet, også når jeg bliver træt af at skruer skynder jeg mig ind og låne den :0) Ville elske at have en helt for mig selv :0)
    Kh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Den vil være rigtig god at have, da der skal samles en del møbler i den kommende tid og værktøjskassen bugner ikke af værktøj, så der er plads til den :).

    vh. cc_hanson@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Min svigermor har sådan en - og den er altså ret så smart!
    Tænk hvis jeg der hjemme kan fikse små ting selv uden mandens hjælp - det ville være lækkert :)
    Krydser :)

    Mvh Pernille
    pernille222@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Hej :)
    Ville være FANTASTISK hvis jeg selv kunne klare de paneler/skabe/rammer når nu manden er så forfløjen (han er pilot ;) ). Jeg smider derfor et "lod" i bunken :)
    Hilsen - og fortsat skøn solskinsdag
    Lone (lonebrasmussen@yahoo.dk)

    SvarSlet
  41. WÅP, det kunne vi godt bruge i vores lille ny-indkøbte hjem <3 #boreborebore

    kh Mai / maiodgaard (a) gmail.com

    SvarSlet
  42. Nøj - mor legetøj til alting og ingenting :)

    Krydser fingre

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  43. Uhh.. Den ville jeg gerne have.. Jeg er træt af manden store maskine <3

    SvarSlet
  44. Nøj, den kunne jeg godt bruge, og er sikker på at mine piger ville elske at kunne "hjælpe til"
    // Line
    linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  45. Selvom jeg er gift med en handymand som har masser af udstyr, så er noget af det meget gammelt og knap så handy, hvilket er ret træls, da det ofte (99%) selv samler møbler, når jeg har medbragt nyt fra bl.a. IKEA, så jeg kunne godt bruge min egen lille hjælper.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  46. Det ville da være dejligt at slippe for at bruge en ganske almindelig skruetrækker, hvor man altid for ondt i hænderne :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  47. Fantastisk og ekstremt brugbar give-away! Jeg har så mange hylder, som skal hænges op, men jeg mangler en boremaskine til formålet :-)

    - Isabella, isaandersen@msn.com

    SvarSlet
  48. Jeg som står og skal flytte om to uger kunne vel nok godt bruge sådan en lille sag :-) Den ville være noget så velkommen.
    Jeg krydser fingre!
    Venligst Line Cecilie line_cecilie105@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Hvor sejt! Sådan én kunne jeg virkelig godt bruge. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Min søster er den store gør-det-selv og flytter netop i egen lejlighed i januar! Det ville være den perfekte julegave til hende!!

    / mariannevas@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Sikke en dejlig konkurrence! Lige til manden ;)

    jyttemami@hotmail.com

    Held og lykke til alle.

    SvarSlet
  52. Ihh hvor ville jeg elske at kunne pakke dem ind og ligge dem under juletræet til min mand og vores søn Rasmus ♥

    SvarSlet
  53. Åh ja tak! Lyder som et vidunderværktøj!

    SvarSlet
  54. Sådan et sæt kunne vi godt bruge herhjemme - jeg ynder at bilde mig selv ind at jeg er total handy woman, men jeg mangler udstyret til at klare tingene. Og min datter kan lige så godt lære at 'gøre det selv' for farmand er SLET IKKE handyman overhovedet :)

    SvarSlet
  55. krydser fingre :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  56. Åh! WOW!
    All I want for Xmas is this! <3

    Glædelig Jul
    Gitte Seloy
    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg elsker at ordne mine ting selv, det ville jo være en leg med sådan en i huset.
    Krydser mine små fingre.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  58. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Den vil jeg meget gerne vinde. Skal have startet min egen værktøjssamling, nu hvor man ikke lige kan låne ekskærestens mere.
    Jeg krydser mine fingre og håber på at jeg er svineheldig
    frksmedblog (snabela ) gmail.com

    SvarSlet
  60. Jeg tænker at min søde far er liiidt træt af, at jeg hapser hans værktøj, hver gang noget hos mig til fixes ;)
    Så hvor ville det glæde mig, og ham hvis jeg vandt ;)

    Rigtig god weekend.
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Den gad jeg godt vinde.

    Nadia, nadia-parnas@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Vi har det ringeste udvalg af værktøj herhjemme, så krydser fingre for at jeg bliver den heldige :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  63. Ihhh, hvor ville jeg eeeeelske, at have sådan en fiks lille sag.... Og på samme tid være fri for at vente på, at manden gider hænge noget op, samle noget, ect. for 117 gang :-D
    Lærke
    (laerkeduus@hotmail.com)

    SvarSlet
  64. ih hvor er du heldig :-) og gavmild!
    asidor@gmail.com

    SvarSlet
  65. Det ville være fantastisk!:D

    SvarSlet
  66. Super fint, vil klæde min søn og jeg ;)

    brohusp@yahoo.com

    SvarSlet
  67. Deltager og krydser fingre :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  68. lige hvad jeg ønsker mig
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  69. Ej det ville bare være perfekt! Både til min søn og jeg <3 Mvh Lisa Tschammer, Lisa_K_T@live.dk

    SvarSlet
  70. Så er der plads til tøjet..

    Prøver da lykken.. Har aldrig brugt sådan en lille fætter før.

    (Glente email: henning@mody.dk)

    SvarSlet
  71. Lige hvad jeg står og mangler, når jeg skal være "Handy-woman" :-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Jeg ville elske denne fikse lille sag - så jeg XXX fingre for at det bliver mig der kan være cool handy-woman :))

    SvarSlet
  73. Nu jeg er sådan en rigtig handy-girl og DIY glad type, er dette faktisk lige hvad jeg mangler! og min efternøler af en lillesøster, skal da også have en boremaskine, så hun kan være med, når hun er på besøg eller når hun er hjemme på fars værksted (far er mekanikker og rigtig handyman!) :D Jeg krydser fingre!

    xoxo,
    SamConradsen.com
    SamConradsen@live.dk

    SvarSlet
  74. Jeg vil så gerne være handy i min nye lejlighed. Men det er lidt svært når jeg skal hjem til min bror og låne værktøj hver gang. Så jeg ville blive så glad :)

    Mvh Ditte
    svensson003@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Lækkert :-)

    charlottehansen83(a)hotmail.com

    SvarSlet
  76. Det vil simpelthen være den mest perfekte gave til mig selv som enlig mor der står for at skulle flytte i nyt hus så jeg krydser alt hvad der krydses kan :)
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  77. Det er lige sådan en jeg mangler, så jeg selv kan lave lidt herhjemme. Min datter elsker også værktøj, tror hun bliver tømrer når hun bliver stor, så hun vil elske den boremaskine til børn.

    Jeg krydser fingre, det samme gør baby i maven.
    mette.knk@gmail.com

    mvh. Mette

    SvarSlet
  78. Min søde mand ville blive SÅ overrasket, og glad, hvis han fandt den under træet. Legetøjsversionen skulle doneres til min søde indskolings-gruppe..
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  79. Wauw, det er da lige noget for mig og min søn.. Hans er desværre gået i stykker og jeg hader at knokle rundt med mandens �� krydsere fingere for at vi er heldige.. mieelkjer@gmail.com

    SvarSlet
  80. Den er supersmart. Perfekt gave til min søster som elsker at samle ikea møbler.

    SvarSlet
  81. Hvis jeg vinder kan jeg klare mig selv. Så behøver jeg ikke bede om hjælp næste gang jeg skal samle noget.
    Mvh mettemollerup71@gmail.com

    SvarSlet
  82. Super give Away, måske jeg så kan lære at betjene sådan en maskine og ikke bede manden om hjælp altid. /Rikke

    SvarSlet
  83. Wauw det er lige sådan en jeg har ønsket mig siden jeg gik på arkitektskolen. Ville elske sådan en hjælp til mange De kreative projekter istedet for min skruetrækker!! :) mvh Malene - maleneij@hotmail.com

    SvarSlet
  84. Har faktisk ønsket mig den i flere år, men har aldrig fået taget mig sammen til at skrive den på min ønskeseddel - så at vinde den ku jo være perfekt 👌
    / Heidi (ingefaervej@gmail.com)

    SvarSlet
  85. Jeg prøver lykken... Og håber at jeg vinder.

    SvarSlet
  86. Den vil være fantastik at vinde:-)

    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  87. Åh ja tak, den vil jeg rigtig gerne vinde!

    Jeg er træt af altid at skulle låne eks-mandens Makita, hver gang jeg skal ha' lavet noget ;0)

    SvarSlet
  88. Orv den ville være lækker at vinde! Har ingen skruemaskine selv, så kunne slippe for at låne i tide og utide. Ellers kunne det være jeg skulle sættes sådan en lille fætter på min juleønskeseddel

    SvarSlet
  89. Ihh altså, det kunne vi godt bruge her hjemme :-)
    Mvh Maria, Maria.risom@gmail.com

    SvarSlet
  90. Det var da dejligt at den er så god og stabil under møbelsamlingen, så det i stedet bliver en fornøjelse at samle nye møbler �� Jeg står selv i samme situation med nye møbler der skal samles, så den vil jeg da rigtig gerne vinde ��⚓️ Og så tillykke med det nye hjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv ja, så er min mail malene.hauerberg@gmail.com :-)

      Slet
  91. Vil gerne med i kampen ;) .. alicecravach@gmail.com

    SvarSlet
  92. Jeg har tit ønsket mig en dame-skruemaskine, for mandens er så tung at løfte. Og jeg tror at Oliver vil blive mindst lige så glad for børneudgaven, som han kan få i sin fødselsdagsgave, hvis han vinder.
    Tak for give away.

    Mvh Ditte

    SvarSlet
  93. Den kunne være fantastisk til mit kommende projekt i lejligheden..��

    Katjah@me.com

    SvarSlet
  94. Uh den kunne godt komme i arbejde herhjemme. Et lod til mig i puljen. Tak. Lenehermann@gmail.com

    SvarSlet
  95. Ih den vil jeg gerne vinde - en rigtig dame skruemaskine :)

    Stephanie@eurec.dk

    SvarSlet
  96. Den ville være perfekt hjælp til denne handykvindes små hænder :)

    SvarSlet
  97. Uhh fed giveaway, man synes det er sjovt at gå igang med at samle et møbel....lige indtil man har skruet de første 5 skruer ind ved håndkraft!! Så sådan en ville være et hit derhjemme, også til prinsessen og prinsen herhjemme :-)

    trucci911@hotmail.com

    P.S. Jeg troede jeg havde deltaget, men kan ikke finde min tidligere kommentar :-(

    SvarSlet
  98. Det er lige sådan en jeg står og mangler til alle de små projekter i min lejlighed. Jeg er også sikker på, at legetøjs skruemaskinen vil blive et hit, når jeg får besøg af mine niecer og nevøer, i min meget legetøjs fattige lejlighed.
    Jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
  99. Mon ikke vi kunne få lavet en fin gallerivæg med hjælp fra den fine boremaskine?! Og sønnike skulle nok kunne underholde sig imens :-) Kh Anja

    SvarSlet
  100. Veludført arbejde er resultatet af godt værktøj! Den må meget gerne komme hjem til mig :)

    SvarSlet
  101. Det må lige være noget for en handykvinde som mig.

    SvarSlet
  102. Lige noget for os - boremaskine til mor og legeudgave til bassen!

    SvarSlet
  103. Mon man lig kan nå det? Har en værktøjsgal 1årig som ville blive lykkelig.
    anne.kaerholt@gmail.com

    SvarSlet
  104. Vi har faktisk engang haft en - og pludselig forsvandt den. Jeg har savnet den lige siden! I mellemtiden har vi fået en dreng, der eeeelsker at prøve fars skruemaskine. Men den er liiidt tung. Så NØJ hvor vil vi gerne vinde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov - og min mail er:
      Pernilleogrune@gmail.com

      Slet
    2. Skøøn gave at vince. Et selv lige flyttet og med en masse projekter er det jo det bedste at have. Krydser fingre
      Natashia: nlohsetorres@gmail.com

      Slet
  105. Min kæreste ønsker sig en skruemaskine i fødselsdagsgave, så det ville være perfekt som en ekstra-gave, så han kunne blive lidt ekstra forkælet ;) (rumlekiks@hotmail.com)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg