Lyserød lørdag! #fuckcancer

I år har brystkræft åndet vores familie lidt mere i nakken end hvad godt er. Selvom at alle har det godt og hvad der blev fundet blev fundet inden det blev ægte farligt får man rystet sin virkelighed og hvad der kun sker for naboens familie kan lige pludselig ske for vores familie. Ordet cancer får lige rettet fokus ind på det vigtige, dagligdagsproblemer bliver mindre vigtige og det nære får større betydning. Selvom jeg kun er pårørende til en som fandt noget der ikke skulle være blev jeg rystet og virkeligheden gik i den grad op for mig. Livet vare ikke for evigt og cancer kan ramme alle.
Min mor gør et kæmpe arbejde med sorgbearbejdelse i kræftens bekæmpelse så gennem hende har jeg da vidst at cancer fandtes, men ikke i min familie (naiv som jeg har været). Heldigvis findes cancer ikke i min familie NU, men den stak sit ansigt frem og vi fik i et øjeblik desværre lov til at se dens grimme fjæs.

I morgen er det lyserød lørdag og rigtig mange firmaer og organisationer hjælpes ad med at samle ind til kampen mod brystkræft. Blandt andre Sv. Michelsen donerer 20% af deres salg af lyserøde flødeboller fra alle Sv. Michelsen butikker. Flødebollerne er lavet med marcipanbund og lækker skovbærfyld overtrukket med lyserød chokolade! MUMS jeg skal helt sikkert ud og opspore Sv. Michelsen.

Jeg har valgt at give 10% af salget fra min webshop i morgen så har du tænkt på at købe en af mine planeter eller origamidiamanter vil jeg da anbefale at det er i morgen du slår til.
Billederne har jeg fået fra Vibeke.



 

Kommentarer

  1. Ja FUCK CANCER! Min far er desværre ramt, prognosen var dog rimelig og behandlingsplanen lagt, men for 2 uger siden, da han bare lige skulle ha´fjernet lymfer, fandt man kræft overalt. Vores verdensbillede er for altid rystet, og jeg kæmper (med mig selv) for at kunne være i det. I dag skulle mine forældre og jeg have overværet min søsters dimission, min far blev dog meget syg og vi endte med at samles om ham i stedet. Tusind tak fordi du donerer, Camilla, det er flot! Håber der kommer mange penge i kassen.
    Ha' nu en dejlig weekend! Mange knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Mette
      Hvor gør det mig usandsynligt ondt at læse! Jeg sender dig og din familie mine varmeste tanker!
      Knus Camilla

      Slet
  2. Tak, og egentlig lidt undskyld, for at buse ud med det hele her, men var SÅ bange og træt i går, og dit indlæg ramte lige midt i min virkelighed
    Knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal slet ikke undskylde! Jeg har sendt dig et brev :) Det kan du se frem til!

      Slet
  3. Tænk, at man kan støtte et så fornemt formål.. og blive flødebolleforkælet i en!
    Det er da true win win B-)

    Anne

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg