Lidt lykke og lidt jul

Igår havde jeg en af de aftner som i virkeligheden gerne måtte være blevet ved. Jeg var i byen i det skønneste selskab med en masse kvinder fra instagram og blogverdenen. Værten Hosvibeke kræsede om os og diskede op med de mest fantastiske lækkerier! Jeg fik bl.a. taget min sushimødom, det var guf og helt sikkert noget jeg tør prøve igen!
Her til morgen er jeg vågnet en lille smule lykkelig over den skønne aften, ikke dårligt!
Med mig hjem fik jeg en bestillig som jeg løbende har lagt hos dygtige Mette Marie Bang med instagram profilen @cirkusshop. Mette Marie laver det smukkeste keramik. Jeg har længe været solgt når hun har vist frem på instagram. Da jeg her til morgen åbner skatten er det instant love! WAUW! Der er kræset for detaljerne de rå julekugler med de delikate silkekvaster!! Genialt! Intet mindre! Jeg forudser Mette Maries julekugler i mange smukke julehjem, de er et absolut must have! Jeg fik også det smukkeste dørskilt til drømmehuset og et fiiiint E til lillebrors værelse. De sidste to ting viser jeg frem når de inden længe hænger på deres plads.



Kommentarer

  1. Hvor er de smukke!!
    Skønt med sådan lidt social og æstetisk søndagslykke :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har nemlig været helt fantastisk! Og ja Mette Maries julekugler er utrolig smukke!

      Slet
  2. Sådan nogle aftener giver godt på energikontoen :-) Mette Maries julekugler kommer helt sikkert også til at bo her.
    Rigtig god ny uge Camilla!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en aften jeg kan leve højt på længe :) Kan godt forstå at du også skal have fingre i julekuglerne, jeg er heller ikke sikker på om 3 er nok hjemme hos os :) God uge til dig også :) Hold øje med postmanden :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg