fredag den 10. oktober 2014

Indkøbsliste og BNP

5 dage til flytning. Idag kommer de sidste flyttekasser så resten af hytten kan pakkes ned. I morgen sender vi ungerne på koloni med fritten og så tager vi afsted på ægteskabsprøve. Vi har en indkøbsliste så lang med basic ting fra ikea og ilva. Heldigvis har vi fået lov til at låne et rum eller to i vores kommende kælder så vi kan få det transporteret direkte til Sorø.
Indkøbslisten indeholder bl.a:

7 X Pax skabe med indmad
4 madrasser
1 sovesofa
1 babyseng
3 spisebordsstole
Et par tæpper
Hylder
Reoler
Skrivebord
Opbevaringskasser

Vi har allerede bestilt:
Sofa
Spisebord og
Køjeseng.

En ting er sikker, sådan en flytning fra lidt til meget plads holder de økonomiske hjul igang og jeg tager gerne æren for at Danmarks BNP er steget i september og oktober.
Flere af de møbler vi har haft på Amager kommer videre til nye mennesker som vil sætte pris på dem og flere af møblerne er bygget ind i de forskellige rum så det er ikke muligt at tage dem med. Ingen møbler = shopping, det er en hård og utaknemmelig opgave men jeg har taget den på mig. (med løgn på! Jeg elsker det!!)
Igår var jeg afsted på maling-indkøbstur og hjembragte 125 L maling i hvid, sort og tre andre farver jeg glæder mig til at vise frem her på bloggen.
Når vi vinker farvel til Amager på onsdag går der lidt tid inden vores nye internet er oppe og køre, så jeg ved ikke hvor meget jeg får mulighed for at blogge, men en ting er sikkert, når jeg gør bliver det med 99% sikkerhed bolig/flytte/indretningsrelateret, jeg håber at i har lyst til at kigge med der også.




2 kommentarer:

  1. Hvor bliver det spændende Camilla, jeg sidder klar til at følge med i indretning af jeres nye skønne hus! Tusind tak for dit brev, det varmede rigtig meget i en træls tid. Og også tusind tak for jeres smukke engel. Jeg tænker på den som en skytsengel, og glæder mig meget til at få den hængt op! Lykke til med flytningen!
    -Vil du ikke ved lejlighed sende jeres nye adresse til min tlf (26534768) Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt brevet kom frem :) Jeg har sendt dig en besked :)

      Slet