Før og efter kom med på WC, Sorø #7


Jeg har forsøgt at huske på før billeder så jeg rigtig kan nyde efterbillederne. Et af de steder jeg faktisk havde glemt før billede (måske fordi der var så grimt) var ungernes WC på 1. sal. Heldigvis var der et eksemplar i salgsopstillingen så jeg kan stadig vise jer hvor meget der er sket og hvor lidt der skal til.
WC'et på 1. sal var BLÅT! Som i kobbolt blåt med ekstra blå rør, radiator og karme. Tapetet er nummeret værre end savsmuldstapet og var ikke til at male. Efter 4 gange hvid på væggene ser det en hel del anderledes ud. Vi har planer om at spare sammen til at sætte det i stand til sommer så her har der været tale om at sminke rummet så ungerne tør gå der ud både dag og nat.
Jeg synes det er lykkeds rigtig godt, det er blevet et fint lille rum som ikke emmer af uhygge. Vi har valgt at lade rør, radiator og karme forblive blå da de ellers skulle have 10 gange hvid. Væggene er også her blevet fyldt med billeder og jeg har købt håndklæder der passer til de blå farver.
Da vi overtog huset var gulvet dækket af væg til væg tæppe, det var det aller første jeg fjernede og under var det fineste terrazzogulv som dog trænger til en kærlig hånd.



Kommentarer

  1. Hold nu op, det ser fint ud. Guldtæppe på et badeværelse, det lyder ikke godt i mine øre. Fedt med det fine gulv nedenunder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er sket lidt :) Og nej væg til væg på badeværelse er IKKE nogen god ide! Jeg vil ikke begynde at fortælle om hvordan det så ud rundt om wc'et :(

      Slet
  2. Sikke stort det er kommet til at se ud med hvidt på væggene. Hvor er det hyggeligt med billederne, og spejlet i børnhøjde :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har virkelig ændret sig fra grotte til hygge :)

      Slet
  3. Svar
    1. Det er lidt vildt der ikke skal mere til!

      Slet
  4. Hvor festligt, jeg ville aldrig få tisset af, det er jo en ren kunstudsstilling :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, heldigvis er her to badeværelser så man må bruge al den tid man vil ;)

      Slet
  5. ihih sjovt indlæg og ja manling kan gøre meget både godt og skidt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dette i hvert tilfælde et godt bevis på. Den blå gjorde intet godt :( Men nu kan vi lide det :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg