Fødselsdag og en fantastisk give away

For tre år siden var jeg lige begyndt at læse blogs. Jeg gennemlæste samtlige kreablogs der fandtes og brugte lang tid hver aften på at blive inspireret og følge Diy vejledninger. Det var egentlig min søster og kusine som overtalte mig til at se nærmere på det der blog noget, men det mente jeg ikke var noget for mig. Jeg skulle blive klogere.
Den 7. oktober oprettede jeg min egen blog og skrev det første indlæg. Bloggen skulle bare bruges til at følge andre bloggere og som logbog for mig selv. Der gik dog ikke lang tid før det greb om sig, efter 2 mdr deltog jeg på min første workshop hos Anne Nowak og siden er det kun gået hurtigere for hver dag.
Jeg er så evig taknemmelig for at jeg blev introduceret til blogland. Jeg er taknemmelig for alle de skønne mennesker jeg har lært at kende som hver dag beriger min dag både gennem deres blogs og instagram. Jeg er så taknemmelig for de sider jeg har mødt hos mig selv som jeg ikke vidste fandtes og jeg er så taknemmelig for alt det jeg skal opleve fremover.
Jeg føler mig ydmyg og beæret over at i vil læse med, komme med kommentarer og være med til at skabe et liv på bloggen jeg ikke kunne klare selv.

Til at fejre dagen (på tirsdag) har jeg slået mig sammen med Line Marie Skjoldan, en af de utrolig dygtige mennekser jeg har mødt gennem bloggen. Line Marie var bl.a. med i Workshop Cph hvor jeg også havde mine tryk. Hun skaber de smukkeste minimalistiske smykker som passer både til hverdag og fest. Line Marie forstår at kreere prikken over i'et som passer til et hvert outfit, smukke uden at være prangende, elegante uden at være dominerende.
Line Marie har doneret dette fantastiske armbånd i forgyldt sterlingsølv til en værdi af 950 kr.

Alt du skal gøre for at være med i lodtrækningen er at ligge en kommentar til dette indlæg. Husk at skrive din mail så jeg kan finde dig igen.

Jeg vil desuden opfordre til at følge Line Marie på instagram.

Jeg trækker den heldige vinder på tirsdag den 7. oktober kl 20.00



Kommentarer

  1. Det smukkeste armbånd, jeg længe har set. mariebang (a) hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for at du begyndte at blogge :-).
    Armbåndet er virkelig smukt. Det ville jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  3. Jeg synes det er hyggeligt at følge din blog, tillykke med "fødselsdagen" nyd dagen, knus fra rikke.salling@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen Camilla.
    Din kreativitet er til stor inspiration for mig og følger gladeligt med her på bloggen :)
    KH Uldum-Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. littmia@hotmail.com

      Slet
  5. Det er virkelig en fantastisk give away, den vil jeg gerne vinde. Tillykke med 3 årsdagen, håber du er her længe endnu ☺. Min mail hedder: kirstenepetersen@hotmail.com - krydser fingre ☺

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med fødselsdagen.
    Jeg vil meget gerne deltage.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Floooot! Er faktisk på jagt efter et simpelt, feminint armbånd :)

    SvarSlet
  8. Uh det ville jeg gerne vinde :)
    Bissemor82@gmail.com

    SvarSlet
  9. Tillykke med bloggens fødselsdag, og sikke et smukt armbånd.

    SvarSlet
  10. Tillykke med de 3 år dearavn@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Hvor er det en gavmild donation og meget smukt smykke. Det vil jeg med glæde bære. Mosebo@hotmail.com

    SvarSlet
  12. SMUKT! Og tillykke :-)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  13. Hvor er det vanvittig smukt!
    Tillykke med blog-fødselsdagen, det var godt du sprang ud i det - ellers ville jeg ikke have en fin påfugl til at pynte i mit hjem :-)

    benteskou (a) gmail.com

    SvarSlet
  14. Tillykke med bloggens fødselsdag sejeste Camilla, smuk giveaway - den ville pynte på mig 😍 kh Mathilde mathildeborg@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Kæmpe tillykke med bloggens fødselsdag :-) og sikke da et smukt armbånd det vil jeg med glæde og solthed vise frem :-)
    Maibommbengtsson@gmail.com

    SvarSlet
  16. Tillykke til både dig og os Camilla. Jeg er SÅ glad for du begyndte at blogge og fandt de kreative sider hos dig selv, som du har kanaliseret ud i smukke produkter. Og jeg elsker hvert og et, jeg ejer!!! Som jeg har skrevet før, håber jeg at vores veje krydses igen, og at det bliver af lidt længere varighed næste gang :-) Mange knus Mette
    (prahamette@gmail.com)

    SvarSlet
  17. Sikke heldigt at du blev overtalt og at vi mødtes i denne verden :-) Hjertelig tillykke med de 3 år!

    SvarSlet
  18. Smukt armbånd. Og tillykke med fødselsdagen! Christina@schlebaum.dk

    SvarSlet
  19. Tillykke med bloggens fødselsdag! Dejligt, at du besluttede dig for at komme med i Blogland :) Og det er et fantastisk smukt armbånd, som du fejrer dagen med!
    Kh Puk

    SvarSlet
  20. Tillykke med blog-fødselsdagen, Camilla! Dejligt at følge dig via din blog og ig! Og sikken et fint armbånd, det kunne jeg godt tænke mig!
    Kh Gro
    grobird@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Tillykke med blog-fødselsdagen. Sikken et smukt armbånd
    g59n@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Tillykke med på tirsdag. Jeg har flittigt brugt dine opskrifter fra Bloggen. Armbåndet er smukt! Christina
    Ergochristina@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Elsker din blog og er imponeret over så meget du har nået. Du er min top 1 for tiden.
    Ville elske det skønne armbånd.

    SvarSlet
  24. Tillykke har kigget forbi igennem lang tid. Smukt armbånd.
    Tinatrolden(a)gmail.com

    SvarSlet
  25. Tillykke med fødselsdagen :) Det er et virkelig fint armbånd!
    Lgjensen@live.dk

    SvarSlet
  26. Tak for en super inspirerende blog og tillykke. Hvis jeg skulle være den heldige der vinder dette smukke armbånd, så er min mail tinawlindharth@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hvor er det smukt Camilla! Tillykke med bloggen 😘

    SvarSlet
  28. Stort tillykke med fødselsdagen. 3 flotte år!
    sinebjerre@gmail.com

    SvarSlet
  29. Tillykke med de 3 år:). Hvor er armbåndet dog smukt.

    m-lhc (a) hotmail.com

    SvarSlet
  30. T I L L Y K K E med de første 3 år som blogger. Men endnu mere TILLYKKE med alt den gode kreativitet det har ført med sig. ALT det der så er fulgt med i kølvandet på det personlige plan, havde du sikkert ikke i dine vildeste fantasier troet på, hvis nogen havde fortalt dig inden. STORT hurra fordi du får alt det med dig. OG - fantastisk smukt og enkelt armbånd.

    SvarSlet
  31. Tillykke med de 3 år. Din blog er uden tvivl en af mine yndlings...
    Tillykke igen fra Rikke Ø.
    rikkeoesteroe(a)hotmail.com

    SvarSlet
  32. Tillykke med bloggens fødselsdag!
    Sikke et smukt armbånd... Det må gerne pryde mit håndled :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Tillykke med blog fødselsdagen, og tak for dejligt bloggeri☺️
    Armbåndet er virkelig smukt og enkelt. Det ville jeg elske at bære😍
    laerkeduus@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Virkelig flot armbånd og hjertelig tillykke med de 3 år :0)
    Kh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Tillykke:)
    Det er vel nok fint, og jeg vil meget gerne deltage. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  36. Tillykke med de tre år -det er jo ingen alder!!!! Så fortsæt endelig :-)
    Kh Anja

    SvarSlet
  37. Den ville være fed at kunne give til min hustru (le_fub@hotmail.com)

    SvarSlet
  38. Meget, meget smukt armbånd! Og stort tillykke med de 3 år:-)

    SvarSlet
  39. Virkelig smukt armbånd! :) krydser fingre!!

    email hvis nu er den heldige: idagormsen1@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Nøjj hvor er det skønt... håber jeg bliver den heldige.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  41. Tillykke med bloggens fødselsdag :) Smukt armbånd.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  42. Tillykke! Er sikker på gaven er til mig :) ac(a)dskd.dk

    SvarSlet
  43. Stort tillykke med bloggens fødselsdag. Sikke da en fed give-away. Jeg har i forvejen et par smukke ørestikker fra Lines hånd. Jeg elsker hendes fine univers.
    Tanja.kvist.agesen@skolekom.dk

    SvarSlet
  44. Krydser fingre. :)

    henriette@lifelove.dk

    SvarSlet
  45. Tillykke med bloggens fødselsdag!
    Og guuud hvor er det armbånd dog smukt :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  46. Stort tillykke :) Jeg krydser fingre

    k.alberte@hotmail.dk

    SvarSlet
  47. Hvor er det bare smukt!! :D <3

    SvarSlet
  48. WOW! Gad godt at eje!
    gaiacunin@gmail.com

    SvarSlet
  49. Åh, hvor er det bare flot! :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Spændende at læse din blog historie. Og kan kun være enig med dig - det er positivt og givende at færdes i "blog-verden" fortsat god fornøjelse.
    Venlig hilsen Jette

    SvarSlet
  51. Tillykke med bloggens fødselsdag :) Vi må håbe at næste år bliver lige så godt som de forgangende tre.
    marie6100@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Hvor den sød :)
    laerke@ninu.dk

    SvarSlet
  53. Flot, flot armbånd :-)
    tanjagallo@gmail.com

    SvarSlet
  54. Hold op, hvor et smukt armbånd. Det vil gøre mig en lille smule lykkeligere :)

    SvarSlet
  55. Tillykke med bloggens fødselsdag :D

    Min mail er k_jensen7@hotmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg