Der sker ting og sager i provinsen


Her går man rundt og tror at alt det sjove sker i København og så viser det sig at en af de butikker jeg har fulgt længe via instagram, Brugtbar, er åbnet netop her i Sorø hvor min verden nu går ud fra.

Signe og Dorit har god sans for at finde lækre lopper og blander dem med fine finurlige nye ting. De har knoklet de sidste to uger for at få Brugtbar.dk til at stå klar netop idag hvor der er Sorø by night. Jeg troppede op kl. 10.02 til en funklende butik fyldt til randen med lækkerhed. Lillebror var med på armen så jeg fik ikke dimset og nydt helt så meget som jeg kunne ha ønsket mig, men chancen skal nok byde sig for endnu en tur i Brugtbar. Brugtbar kan også besøges via nettet og instagram.
Med hjem kom et sæt skåle, 3 små glas og en knop til lillebrors skabslåge.





Kommentarer

  1. Åhr, hvor er du sej og lynhurtig til at falde til og finde de helt rigtige steder for dig. Glæder mig sådan til at følge det næste kapitel i dit liv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er så dejligt at man ikke kan andet end at falde til! :)

      Slet
  2. Ej hvor heldigt, det er jo lige dig! Herligt at I alle er faldet så godt til :-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige mig og ja vi er faldet fantastisk godt til. Sjovt at tænke på vi havde tænkt de første spæde flytte tanker da jeg var nede hos dig, og nu sidder jeg her i Sorø :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg