De rigtige rammer

Idag havde jeg en aftale som jeg virkelig havde glædet mig til. Jeg skulle på tur til Frederiksberg for at besøge Anne Nowak på hendes smukke værksted. Jeg har ikke været i det nye værksted og glædede mig til at se hvordan de dygtige mennesker havde indrettet Al Hambra & Sons.
Sikke et sted. Selv om der var forholdsvis stille idag så emmer lokalerne af kreativitet og genialitet. Al Hambra & Sons er et kunstnerfællesskab på Frederiksberg Alle 42B. Det er her kunsten bliver til og det er her den (bl.a. sælges), så skal der nyt på væggen vil jeg helt sikkert anbefale at tage en tur forbi.
Min aftale gik ud på (ud over at se de skønne lokaler) at drikke the, sludre, OG belyse nye trykkerammer. I sidste uge kom tegnelysten over mig som jeg skrev om her og det kom der to kogler ud af. To kogler som jeg nu har fået på serigrafirammer og kan trykke i alle regnbuens farver (hvis jeg har lyst). Jeg skyndte mig hjem og fik tryk et par bare lige for at prøve. Jeg er meget tilfreds og glæder mig til at trykke rigtigt igen når mit værksted står klar i Sorø.
Vinduet til Al Hambra & Sons hvor Anne Nowaks smukke grafiske billeder er udstillet lige nu. 

Trykkerammen belyses så motivet kan blive fremkaldt.

De afvaskede rammer klar til tryk.





Kommentarer

Populære indlæg