Carmouflage


Noget af det jeg virkelig har savnet mens flytning og istandsættelse af nyt hus har stået på (og stadig er igang) er alle vores billeder. Sidst vi talte dem havde vi dækket væggene på Amager med ca 159 billeder. Jeg elsker dem alle og alle har en værdi eller historie med betydning for vores familie.
Igår tog fanden ved mig og de første søm blev slået i. Det ene tog det andet og inden der var gået en formiddag var væggen næsten dækket. Jeg kan li hvad jeg ser.
Noget andet der også er kommet op på væggen er vores Tv. Jeg hader det møbel, jeg synes ikke der kan siges noget pænt om det andet end at det er sort. Efter vi er flyttet til Sorø har det ydermere været nødvendigt at få tv kanaler for at få bredbånd. Det er mange år siden vi sidst har haft kanaler og jeg er mildest talt møg træt af at være tvunget til at betale for det for at kunne få internet. Men ikke mere brok om det.
Tv apperatet er jeg igang med at carmouflere, væk med det! Jeg synes at væggen bliver rigtig smuk og fyldt med dejlige minder!


Kommentarer

  1. Jeg synes dit camouflagejob er lykkedes virkelig godt, Camilla. Jeg ville heller ikke kunne undvære vores billedesamling, de er jo blandt andet også det der gør det til HJEM, så kan godt forstå du har haft gang i hammeren allerede.Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette, jeg er også godt tilfreds og glæder mig til vores sofa kommer på lørdag så jeg rigtig kan sidde og nyde alle minderne :)

      Slet
  2. Det ser da bare hamrende godt ud og flimmerkassen er om ikke skjult så knap så iøjenfaldende som hvis den havde hængt der på væggen helt alene..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha :) Det er jeg glad for du synes, jeg gør i hvert tilfælde mit bedste for at skjule den! :)

      Slet
  3. Det ser VIRKELIG godt ud. Herhjemme måtte der også et carmouflage-projekt til, for at forsøge at fjerne fokus fra det forbandede fjernsyn. Kan se på størrelen af jeres, at du er heldigere end mig, der har måtte kapitulerer, og nu har et KÆMPE skrummel "carmoufleret" i en gallerivæg. Nu lever jeg med det, fordi jeg elsker min gallerivæg, så alle er glade. (Hvad er det der er med mange mænd/drenge og store tv ???)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Heldigvis er vi meget enige om Tv str her hjemme, og har begge været enige om ikke at have kanaler før så det er lidt en omvæltning at det har fået så central en plads i vores hjem :)

      Slet
  4. Det ser godt ud og minder mig om at jeg ønsker mig endnu flere billeder herhjemmetil!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal aldrig gå ned på billeder :)

      Slet
  5. Jeg drømmer om et mindre tv, som kan sættes ind i vores store skænk; så kan man lukke lågerne, når man ikke ser på det - hvilke vi nærmest aldrig gør.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en god ide at gemme det væk på den måde! :)

      Slet
  6. Jeg elsker den måde du har hængt billederne på, og at der også er nogle helt nede ved gulvet!
    Det ser super godt ud!
    - Lærke

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du have :) Stod det til mig var vores vægge dækket af billeder fra gulv til loft :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg