Weekend

Jeg nyder den sdiste tid jeg har hjemme med lillebror iden han 1. november starter i vuggestue. Ny by, nye regler, ny ordning så min tid som hjemmepassende mor er ved at være forbi. Jeg suger baby til mig, snuser ham ind og nyder vores tosomhed. Det har uden tvivl været den bedste beslutning. Idag snuser jeg en lidt mere varm baby ind. Han er feberdvask og vil helst bare ligge med en bil i armen mens Malle mus kører i baggrunden.
Jeg kan godt lide fredag, forventningen om weekenden sammen med hele familien, selvom jeg går hjemme er fredag stadig dagen før fri, dagen før vi alle er samlet, dagen hvor man hygger lidt ekstra, ikke behøver at passe sengetiderne til punkt og prikke og dagen hvor man måske har tur-i-byen-planer. Sådanne planer har jeg i aften. I aften pudser jeg gå-i-byen-mor af og cykler afsted for at fejre en kær veninde, der er altså ikke noget som at se frem til god mad og godt selskab.
Da jeg tidligere tjekkede facebook lå der en notifikation til mig om at tjekke et link ud. Jeg kiggede og til min store overraskelse var det et link til BoligLiv som anbefaler at kigge forbi mit "smukke univers med farvestrålende planeter". Er jeg lige lidt stolt, ja det tror jeg nok! Blev min fredag lige lidt bedre? JO det må man sige! Det gav mig faktisk en vild lyst til at arbejde i krearummet en sidste gang inden det bliver pakket væk, så jeg for ind og fik ryddet op, lagt i orden og gjort plads til lidt trykkeri i weekenden! Hold øje med shoppen.
Vi har tre "almindelige" weekender tilbage i lejligheden, vejrguderne har lovet sommervejr, vi har ingen specifikke  planer men en masse ønsker så tror helt sikkert det bliver en fantastisk weekend! Har i nogen planer?

God weekend!
Hilsen Camilla Maria
Et lille udsnit fra BoligLivs hjemmeside


Kommentarer

  1. Kære Camilla, det er jo fuldt fortjent!! Som jeg har nævnt før (men det kan altså ikke siges for tit!!) så er jeg så glad for de ting jeg har, som du har skabt. Lige fra mit allerskønneste net til tryk og mine højt elskede planeter! du er en helt unik kunstner! Jeg har det præcis på samme måde med fredag, også selvom jeg arbejder hver anden weekend betyder fredag bare forventningens glæde. Denne weekend indeholder den bedste kombi af samvær med de dejligste mennersker, FindersKeepers og fejring af mellemstebarnet. Skønt! Rigtig god weekend til jer alle. Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Mette! Hvor lyder det altså bare til at du skal have verdens bedste weekend! Heldige dig at du skal på Finders Keepers, tænker stadig med glæde på kæmpe kram sidste år :)

      Slet
  2. Lyder som skønne planer - giv den fuld allan for mig, jeg er fornuftig, vasker tøj og ser DR - tsk, har søndagsvagt imorgen.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Er vild med det udtryk "giv den fuld Allan!" its a keeper! Håber ikke vagten idag er for hård ved dig!

      Slet
  3. Åh det kram, er stadig lidt pinligt berørt, haha, ikke desto mindre håber jeg vores veje igen krydses og kram skal udveksles ;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var intet pinligt!! Og jeg er sikker på at vores veje krydses en anden gang! Jeg vil i hvert tilfælde gøre mit til det :)

      Slet
  4. Hvor er du sej - og jeg synes bestemt, at rosen er fuldt ud fortjent!
    Og ja, fredage er noget ganske særligt, stemningen er bare en anden om fredagen :-)
    /tina

    SvarSlet
  5. Hej Camilla. Jeg er netop begyndt at følge dig på IG og nu også din blog og jeg er vild med dine hjemmelavede krea-ting! Men umiddelbart kan jeg ikke finde din shop. Er den mon lukket, eller hvordan? :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg