mandag den 15. september 2014

På budget

1 måned helt præcis så er vi officielt husejere. Så står vi med nøglerne. 1 mdr så henter vi ungerne fra koloni, siger tak for denne gang til fritten og kalder os frem over Soraner. 1 mdr så får jeg forløsning for alle de indretningsideer, farveprøver, dimser og dutter som racer rundt i mit hoved.
Vi har faktisk ikke særlig mange møbler. Skabe og hængereoler bliver til de nye ejere, billy reoler lider døden efter at ha overlevet både vandskade og rykken rundt de sidste 7 år. Ungernes senge er bygget ind i værelserne og vores seng er ødelagt. Spisebord og slagbænk kommer videre til nye mennesker så vi flytter med (1000) kasser og 2 stole (ca).
Heldigvis synes jeg virkelig at både Ikea og Ilva har oppet sig de sidste par år. Både stil og kvalitet har fået et gevaldigt løft. Mange af de ting jeg falder for hos dem er samtidig så tilpas neutrale at de nemt kan mixes med alle de sager jeg forelsker mig i hos Smukt brugt.



    Kilde
    Kilde

5 kommentarer:

  1. Den skammel er lige sådan en jeg godt kunne tænke mig til min fremtidige egolænestol-foran-tag errasse-hjørne! Tak for det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, og så hedder den jo Nola! :-D

      Slet
    2. Synes også den er så fin! Og havde da slet ikke set den hed Nola, nu er der jo faktisk ikke nogen undskyldning for ikke at købe den :)

      Slet
  2. Det tager helt pusten fra en med sådan en familieflytning. Men vildt spændende at I skal og kan indrette helt nyt :-) Glæder mig til at se og følge med!
    P.S. så fik IKEA da endelig fat i den rigtige ende hehe ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er noget af det mest stressende jeg nogensinde har været med til, heldig vis er tanken om det vi skal frem til fantastisk! (Det er nu Ilva der har fanget den denne gang :) )

      Slet