torsdag den 11. september 2014

Mobil cover, nu med personlighed

For nogen uger siden blev jeg kontaktet af onlinefotoservice.dk som ville høre om jeg kunne tænke mig at afprøve deres nye app. Hvis der er noget jeg kan lide er det apps som relatere sig til foto. Jeg er vild med at kunne bestille små magneter, billeder, klistermærker, bøger, kalendre osv direkte fra mobilen. Onlinefotoservice.dk tilbyder bl.a. fotobøger, postkort, papirsbilleder og cover til mobil eller tablet. Jeg valgte at få lavet en af mine planeter som cover til mobilen.
Jeg hentede appen, valgte mit produkt og redigerede nemt det valgte billede. Ca. en uge efter jeg havde lagt min ordre modtog jeg et rigtig fint cover i god kvalitet som nu pynter på min mobil og gør en god reklame for min lille geschæft.
Selvom det kan være svært at tro på så er efteråret over os, de første guirlander er hængt op på Strøget og inden vi ser os om er det for sent at bestille lækre personlige produkter til bedsteforældrenes julegaver så det er bare om at komme igang.
Bruger du iPhone kan du gratis hente onlinefotoservice.dks app her har du en android tlf skal du bruge dette link
Lækre farver, knivskarpt motiv.

Lækre farver, hurtigt på vej videre.

Dette indlæg er sponsoreret men ord og holdninger er mine egne.


4 kommentarer:

  1. OMG, jeg dør lidt, hvor er det fint!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Jeg bliver også rigtig glad af at kigge på det :)

      Slet
  2. Fiint, og lige dig. Burde sælge dem. Men så alligevel nej. Så er den jo ikk unik.

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Tak skal du have, du har ret, det får lov til at forblive unikt :)

      Slet