Husk lige tandbørsten og tag til NY

Forleden skrev jeg om Anne Nowak og den kæmpe oplevelse det var at være på workshop hos hende (der er stadig ledige pladser på efterårets workshops). Noget af det jeg kendte Anne for inden jeg mødte hende var de tandbørster hun havde designet for Jordan.
Samme dag jeg postede indlægget om mine fantastiske dage hos Anne dumpede en pakke ind ad døren med nye tandbørster og andet lækkert tandbørste tilbehør. 
Jeg fik disse sager sammen med en notits om en konkurrence hvor man kan designe sin egen tandbørste  og være med i lodtrækningen om en tur til New York. 
Jeg vil helt sikkert se om nogen af mine motiver kan bruges og så vil jeg da klart opfordre jer alle til at deltage hvad enten det er en børnetegning, et smukt foto, kunst eller noget helt fjerde. Jeg er sikker på at min veninde Nola også deltager denne gang, det gik ret godt sidst hun deltog med sine smukke grafiske print i en designkonkurrence.
Der står meget mere her om krav og betingelser. God fornøjelse og må det bedste design vinde. 


Indlægget er bragt i samarbejde med Jordan.

Kommentarer

  1. ja, det kan du tro hun gør! Tak for tippet :-) So.....dreaming about Big Apple ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se hvad du kommer op med! Og hepper på at du får en tur til NY :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg