tirsdag den 23. september 2014

Det lugter lidt af jul

I dag  er det jævndøgn og altså definitivt slut med sommer. I morgen er der 3 mdr (som jeg blev gjort opmærksom på på instagram) til jul og om en uge er der 2 mdr til Roskilde julemarked hvor jeg blandt andre vil stå sammen med Nola.
Jeg folder diamanter på livet løs, de skal være klar til shoppen så hurtigt som muligt, jeg satser på at de første pakker ligger klar efter weekenden. I  aftes blev jeg dog træt af diamanter for en stund og mine fingre begyndte helt af sig selv at folde juletræer, sidste år blev det til over 700 af slagsen, gad vide hvor mange jeg når i år? Denne gang har jeg tænkt mig at lave poser med et ensfarvet træ og et træ foldet af mit eget papir.
Jeg elsker julen og håber på at juleglæden vil holde ved helt ind til jul, selvom min jul kræver at jeg går igang med julepynten i sommerferien. I år skal den holdes i vores eget hus, med vores egne traditioner og jeg GLÆDER mig!



2 kommentarer:

  1. Hvor bliver de fine.

    Håber på fint salg til dig på markedet.

    Ligesom dig elsker jeg julen, men jeg orker simpelthen ikke at høre om den før i slutningen af november. Alle de "store julenumre" de forskellige blade udsender i oktober kan jeg slet ikke rumme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja jeg synes også at julen sætter ind tidligere tidligere. Min starter allerede i sommerferien med planlægning og bestilling af produkter og materialer til årets julepynt, jeg kan godt sige dig at det er underligt at sidde der i 30C og snakke julepynt :)

      Slet