mandag den 1. september 2014

Brille party

Så er det ved at være tid igen. Jeg er vild med det og jeg glæder mig allerede. Fredag den 12. september holder vi brille party fra kl 14.00-18.30-isch sammen med foof.dk. Det hele kommer til at foregå i Smukt Brugt, Amagerbrogade 201, lige som sidst. Vi disker op med Danmarks lækreste briller, kyndig vejledning, god fredagsstemning og lidt lækkert til ganen og maven.
Alle som kommer forbi kan desuden smide et lod i puljen og dermed være med i lodtrækningen om  efterårets lækreste solbriller. Gule Hawn uden styrke.
Foof. dk designer selv alle deres briller, brillerne koster fra 995 inkl. styrke. På dagen vil alle briller fra hjemmesiden være med + nye lækre som der ikke er taget billeder af endnu.
Jeg håber at alle jer som er blevet foofed og alle jer som bare gerne vil snuse til brillerne vil komme forbi og være med at gøre Brillefesten ekstra festlig. Vi plejer at have det rigtig sjovt!

Hvis i gerne vil med så send mig en mail på kontaktmyminmy@gmail.com eller meld jer til her på facebook.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar