ALT for damerne, ALT interiør

Jeg har her til morgen fået nys om at mine origamidiamanter vil være at finde i ALT interiør på torsdag. Denne weekend har i sandhed været en weekend i stolthedens tegn og jeg kan da kun anbefale at få fingre i bladet for ud over at bladet indeholder mine små diamanter så er ALT interiør et af mine yndlings boligblade, jeg synes at de formår at ramme bredt, og der er altid noget for en hver smag og pengepung. Jeg vil gå i arbejdslejer så der kan komme nye diamanter i shoppen.
Billedet har jeg lånt fra Rikke Graff Juels instagram profil 

Kommentarer

  1. Så godt gået Camilla! Kan godt forstå du er helt høj, velfortjent det hele! Du er bare så dygtig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nola hvor er du sød! Meget af det har kunne lade sig gøre pga din hjælp og støtte :)

      Slet
  2. Sikke et flot billede! Og super fedt, at du kommer i ALT Interiør. Det er også et af mine favoritblade :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også Rikke har taget et fantastisk smukt billede af dem :)

      Slet
  3. Super fine diamanter. Tillykke med at de er kommet i bladet:-) Måske har du tidligere skrevet det, men er der en tykkelse papir du kan anbefale, når man laver origami? Kan det blive for tyndt? For kraftigt? Ser ud som om du bruger noget der er temmeligt kraftigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg folder i tre forskellige kvaliteter. Den kvalitet jeg bedst kan lide er faktisk den viste som er almindelig kopipapir hvor jeg har fået trykt mine egne akvareller. I foråret foldede jeg i pergament og det blev vildt flot men var helvede at folde i :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg