Tv star, ce moi

For tre uger siden holdt jeg en dag fri fra ferie for at hjælpe min gode veninde Laura i hendes butik Smukt brugt. Både med at rydde op, gøre den lækker OG jeg blev filmet til Tv2 programmet Loppe Deluxe hvor Smukt brugt og LebenCph deltager. Jeg spenderede en mindre formue på de smukkeste glasskrin som passer perfekt ind i min samling. En samling der virkelig vil komme til sin ret i vores kommende hus som har de smukkeste terrazzovindueskarme. 
Loppe Deluxe sendes fra i aften på Tv2 kl 20.50. Smukt brugt og LebenCph er med fra 15. september. Vi har ikke noget Tv her hjemme men jeg har planer om at invitere mig selv på aftensmad hos nogen med Tv den dag det sendes. Jeg er spændt på hvem der vinder og håber at mit køb har hjulpet i den rigtige retning. Som bonusinfo kan jeg fortælle at Laura skal i Go morgen DK søndag den 17. august. 

Kommentarer

Populære indlæg