Store forventninger små skridt

Jeg undskylder på forhånd, men det næste stykke tid er jeg ret sikker på at bloggen vil have en del indlæg med bolig, indretning, flyttedrømme og tanker. Jeg håber i vil læse med og gerne komme med input, ideer og links til bolig-must-see.
I øjeblikket kører min bolig-indretningshjerne med 180 i timen. Jeg har uanede muligheder for at indrette mit kæmpe store hjem. Alle rum giver ekko og venter bare på at jeg skal kaste min kærlighed over dem. Det er jo ikke helt virkeligheden og jeg er ret sikker på at når vi står der om 2 1/2 mdr er det knap så meget palæ og lidt mere hule jeg skal indrette. Uanset størelse så glæder jeg mig og kan slet ikke vente.
Vi brugte 7 år på at danne de rammer vi ønskede i vores lejlighed og samme dag som vi havde slået sidste søm i væggen satte vi den til salg.
Jeg har ikke travlt, jeg ved at vi kommer frem til målet og at det bliver godt!
Når vi flytter bliver første prioritet at få øverste etage færdig så ungerne har deres sted. Det bliver så dejligt for dem at få deres egne værelser, og samtidig er vi meget obs på at pigerne aldrig har sovet væk fra hinanden så de får begge senge så de stadig kan sove sammen hvis lysten melder sig.
Lillebror skal have et værelse i samme stil som det han har nu, bare 3 gange så stort.

Jeg finder rigtig meget inspiration på pinterest og vil til sidst vise lidt flere af de tinge jeg drømmer om at føre ud i livet i en eller anden måslestok. Jeg bliver især inspireret af farver!







Kommentarer

  1. Glæder mig til at følge med når du hitter inspiration. Den der store væg med hylder er da bare for skøn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige netop den store væg er jeg ret sikker på vi laver i en eller anden målestok, i hvert tilfælde mindre da vi ikke kunne finde et hus som både havde rum til kip OG første sal :)

      Slet
  2. Super fede inspirationskilder. Det er så skønt i hele drømme-fantasi-perioden og jeg glæder mig til at kigge med, og se hvad I gør :-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Ja det er fedt at drømme! Og lige nu kan alt lade sig gøre! Glæder mig til at komme igang :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg