Op før f….. får sko på.

Om lidt hopper jeg under dynen. Jeg skal nemlig meget tideligt op i morgen. Ikke fordi jeg har en baby, ikke fordi jeg skal på ferie, ikke fordi jeg skal på arbejde og ikke fordi jeg endnu engang har besluttet mig for at starte i fitnesscentret. Nææ nej jeg skal møde ved bussen klokken tidligt sammen med en masse andre bloggere. Vi skal køre til Herning for at tilbringe hele dagen til Formland up/graded. Jeg skal netværke, møde, se, snakke og opleve sammen med en masse andre bloggere. Vi skal have snuden ned i gryden og se på hvad de dygtige har brygget sammen.
Jeg glæder mig til at kigge forbi pigerne fra OhDeer, til at se den smukke stand hos Karina Bækkelund og hilse på hende for første gang uden for blog og ig verdenen. Jeg glæder mig helt vildt til at se de fine sager hos Strups, endnu en blogger/instagrammer jeg har set frem til at møde. Jeg glæder mig til at se hvad Nur design har med og hilse på Maja. Der ud over er der ca 50 andre jeg har sat næsen op efter og håber jeg kan nå mellem alt det andet. Jeg glæder mig til at vise jer det hele når jeg har fordøjet det fredag. Billederne har jeg lånt fra de damers instagram profiler, følger i dem ikke allerede kan jeg kun anbefale det, de levere alle 5 inspiration og designglæde på højt plan.





Kommentarer

  1. Rigtig god tur camilla, er ikke spor misundelig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det var som du kan læse en virkelig god tur! :)

      Slet
  2. Ville virkelig gerne med! Nyd det, glæder mig til at høre hvad du får set.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne da også ha været super hyggeligt hvis du var med!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg