fredag den 22. august 2014

#myminmy

Nogen gange bliver jeg så glad og stolt at det gibber i hele kroppen. Sådan havde jeg det idag da jeg sad og læste mit feed igennem på Bloglovin. Lige der i det fineste indlæg var en af mine planeter vist frem på smukkeste vis. Det er Kristina fra bloggen Labdecor der har vist den store blå planet frem. Kristina har en sublim sans for skønhed og estetik. Hun tager de smukkeste biller af sin bolig og idag er jeg så heldig at det er en mine ting der kom i fokus.
Jeg er vild med at se hvor og hvordan mine sager ender hos jer. Jeg nyder at kigge #myminmy igennem  på instagram og se hvordan i har valgt at bruge/udstille sagerne. Bliv endelig ved med det! Jeg bliver så stolt så stolt!




5 kommentarer:

  1. I like the plates! I will order one soon ♡

    kind regards,
    Stephanie

    SvarSlet
  2. Så fik jeg bestilt min grønne planet, glæææææder mig til at tage den i brug.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber den er kommet godt frem og at du er glad for den! :)

      Slet
    2. Den kom i dag, og er om muligt endnu pænere, i virkeligheden. Tak fordi du har fået den fantastiske idé.

      Slet