tirsdag den 12. august 2014

Mobile

Tilbage i Januar købte jeg de skønneste neonfarvede vandfarver hos Butik Flittig. Tiden løb fra mig og jeg fik ikke prøvet dem før forleden aften hvor jeg havde besluttet mig for at se hvad de kunne byde på.
De er helt klare i farverne, opløses nemt i vandet og blander sig smukt. Jeg malede forskellige figurer som jeg klippede ud og malede på den anden side også. Figurerne samlede jeg til en lille mobile.
Et nemt og hyggeligt projekt at lave med ungerne her til efteråret hvor vejret igen byder på indendørs aktiviteter.



2 kommentarer:

  1. Den er så fin Camilla. Er vild med at farverne stadig er intense, selvom det er vandfarver, det synes jeg tit er et problem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en super vandfarve med virkelig meget pigment. Der er bare knald på farverne! :)

      Slet