Mit univers

Så skete det. Min ventetid er over. Da lillebror og jeg vågnede fra dagens formiddagslur havde postmanden sat 70 kg planter foran min dør. De er virkelig ventetiden værd. Lige som jeg havde drømt om og  håbet på. Som jeg har skrevet om flere gange kan de bruges til en masse andet end at sikre bordpladen mod varme gryder. Jeg har brugt mine til at anrette og servere mad på, lave fine stilleben, skære brød og frugt og så snart jeg har fået købt ophæng skal jeg ha en op på væggen. Vores planeter ligger fast på bordet som pynt i løbet af dagen og praktisk om aftenen når maden bæres ind.
Når ungerne er puttet og roen har sænket sig sætter jeg dem til salg via min lille shop.
Ind til da får i lige en masse billeder af mit univers og kigger i med på instagram har i lige nu mulighed for at vinde de to på første billede.




Kommentarer

  1. Tillykke 😄 De er smukke 😄

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg synes også selv de er smukke og lige som jeg havde håbet på!

      Slet
  2. De er bare så fine, kan godt forstå din glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det er skønt at stå med det endelige produkt og at de endda lever op til forventningerne!

      Slet
  3. De er altså bare super fine Camilla.

    SvarSlet
  4. De er super smukke! Tillykke med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, jeg er også helt vild med dem ;)

      Slet
  5. Undskyld, men de er bare pissepæne! Hold op du har gjort det godt :-) Jeg bliver faktisk helt glad af at se på dem. Vi ses torsdag :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød :) Jeg er også bare pisse glad for dem! Glæder mig til at se dig i morgen!

      Slet
  6. Så fine! Jeg er nu også vild med dine tekander!

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Tak! Den brune er min og den grå er min mands, vi drikker ikke samme the og gud forbyde at min smager af noget andet end det jeg er vandt til ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg