Mens jeg venter

Jeg venter og venter og venter på mine planter skal ankomme fra Sverige. De er ved at være nogen uger forsinkede og hvis der er noget jeg ikke er god til så er det at vente på noget som skulle komme til en aftalt dato. Det er lidt lige som at gå over tid når man er gravid. Eller hvis jul uden varsel blev rykket 14 dage. Jeg håber for husfreden og det svenske firmas skyld at de lander på Amager inden den kommende uge er over.
Mens jeg venter på mit lille univers nyder jeg den ene jeg har. Den bliver brugt til nærmest alt, servering, madlavning og pynt. Den mangler faktisk bare at kunne gøre rent for at være perfekt.
Jeg har også været så heldig at få en af smørebrætterne fra Nola. Hun venter lige så spændt på sine som jeg gør på mine. Ét smørebræt er knap så meget bevendt i en familie på 5 så jeg bruger den som pynt på min turkis/mintfarvede hylde. Den samler fint de små glasskrin og krukker og giver lidt farve til den hvide hylde. Jeg skal helt sikker have flere, både i den grønne og rosa model. Du kan se mere til Nolas smørebrætter på hendes blog Lidt enkelt.


Kommentarer

Populære indlæg