tirsdag den 26. august 2014

Lucie Kaas

Søndag aften havde Lucie Kaas inviteret til fremvisning af deres nye sager på Designtrade2014. Der var disket op med lækkerier både til ganen og til øjet.
Lucie Kaas blev grundlagt i 2012 og lige siden er det kun gået en vej. Lucie Kaas er en blanding af gamle glemte skatte og fra i år også nye designs. De opkøber rettighederne til gamle designs og genskaber nye skatte med respekt for designet, designeren eller de efterladte. I år har Lucie Kaas desuden kastet sig ud i helt nyt design i samarbejde med flere designere og illustrator Marie Willumsen.
Jeg synes at de har ramt rigtig godt med det nye stramme nordiske design og de gamle smukke gengangere.
De nye skamler kunne meget vel kandidere til skrivbordsskammel på tøsernes kommende værelser og bordfolket til blyanter og dims er et must have til pigeværelserne.
Selv skal jeg have fat i gavemærkerne som er tegnet af Marie Willumsen, de er lige så tilpas julede at alle kan være med.




Sengetøjet med kække knægte på vil passe rigtig fint til lillebror. Det er også tegnet og designet af Marie Willumsen. 



4 kommentarer:

  1. De skamler er sørme godt nok fine! Flere af dem må også gerne bo her!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt vildt fine og så smukke farver! Og så kan der sagtens sidde to små barnenumser på, smart.

      Slet
  2. Åh, fine billeder! Må jeg dele et par af dem på min Instagram - selvfølgelig med link til dig? Bh Anna :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna, jeg ser først din kommentar nu. Men kan billederne stadig bruges må du endelig bruge løs. Vh Camilla Maria

      Slet