Lille spejl på væggen der

Jeg er faldet fuldstændig for de fineste spejle fra det danske firma EO. Jeg kan forestille mig dem flere steder i vore nye hus men tænker især at pindeisen vil passe så fint ind i vores kommende entre/garderobe. Spejlet har en rigtig god størrelse så man rent faktisk kan se sig selv, uden det virker dominerende (altså spejlet og ikke spejlbilledet). Jeg har allerede hørt en lille fugl synge om at de kommer til salg hos decorateshop, både de fysiske butikker og på nettet.
Ballonerne vil passe så fint ind på mellemstemusens kommende værelse hvor hun ønsker sig en blomstereng, vi må se hvordan det kan løses, men tænker ballonerne kan være med til at give en fornemmelse af jord/himmel. Efter to dage på designtrade kan jeg slet ikke vente med at komme igang med indretningen af mit drømmehus! Jeg glæder mig til at kunne tage jer med rundt og vise hvad vi finder på!



Kommentarer

Send en kommentar

Populære indlæg