søndag den 17. august 2014

Lille Nord

Jeg har ventet på og glædet mig til at sidde med det nyeste nummer af magasinet Lille Nord i hænderne.  I foråret havde vi besøg af Monica som både er fotograf, stylist, redaktør og meget mere på Lille Nord. Hun tog en bunke billeder af vores hjem, skævhederne, finurlighederne og personlighederne. Jeg har glædet mig til at se om hun har fanget vore HJEM eller bare den kulisse vi kalder hjem. Og jeg må sige, Monica har i den grad fanget HJEM. Det er lige netop her vi bor, lever og elsker at være. Jeg synes at billederne er utrolig smukke, de er beskåret så mange af de små detaljer er kommet med og farverne er lige i øjet.
Det var faktisk lidt vemodigt at sidde og kigge i bladet, for om under 8 uger bor vi et nyt sted. Vemodigt og fyldt med kærlighed for det har været de perfekte rammer til vores lille familie.
Har i lyst til at kigge med kan i bestille og købe Lille Nord lige her.

Billederne er billeder af bladet, derfor den grynede kvalitet.












4 kommentarer:

  1. Rigtig fint hjem I har skabt jer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg nyder også at være her :)

      Slet
  2. Ah, den gule dør :) Den er helt fantastisk. Skal den være en tradition og føres videre til det nye sted, eller skal der ske noget nyt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Som jeg har det lige nu så skal den med på en eller anden måde. Jeg elsker den gule dør :)

      Slet