onsdag den 20. august 2014

Jeg kaster og griber bolde

Jeg kaster rigtig mange bolde op i luften i øjeblikket, de fleste griber jeg selv og nogen bliver grebet af andre som så kaster tilbage. Det er så fedt at opleve den dynamik der opstår når man sidder sammen med andre lidelsesfæller mens man kaster og griber. En af dem jeg har jongleret sammen med den sidste tid er Sara fra Butik Flittig. Idag har vi søsat hendes blog, første indlæg, de første ord og jeg håber på og glæder mig til at se hvad Sara vil dele.
Ud over ny blog og en million andre ideer har vi sat igang med forberedelserne til kulturnat 2014 i København den 10. oktober. Der vil komme meget mere på både min og Saras blog når vi nærmer os.
Der ud over har vi flere workshops både for børn og voksne i støbeskeen så hold øje, det bliver masser af lækkert GørDetSelv til efterårs weekenderne.

Det har været virkelig sjovt at sidde og klippe til My og Flittigs freak show. Vi har gennemrodet gamle tyske BRAVO blade, klippet hovedet af Nena, Rod Stewart og en masse andre 80'er kendisser. Jeg må ærlig tilstå at jeg er et par år eller 10 for ung til at huske Bravo bladene, men kan se på Butik Flittigs instagram at flere gik i ungdom.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar