Formland og Boxland

Hold nu op en fed dag jeg havde igår. Jeg fik taget min Formland mødom med stil. Formland og Laura fra The Sweet spot havde inviteret til instawalk og kagebord. Jeg fik mødt en masse dygtige og søde mennesker, snakket med en masse og netværket så min hjerne summede da den endelig ramte puden kl. 00.30. Flere af de ting jeg tabte mit hjerte til fortjener deres eget indlæg så de vil komme løbende den næste uge. Her vil jeg bare komme med lidt stemningsbilleder fra den gode dag.










I morgen mødes jeg med Tina fra foof.dk ude i boxland for at åbne vores box hvor vi vil sælge et udvalg af lækre sager. Jeg medbringer mine planeter og kunstkort, foof.dk har en masse briller med og så har vi det lækreste tøj fra &Bagger. Der er gode priser og mulighed for at se, røre og prøve. Kom frisk forbi fra kl 10.00. 

Kommentarer

  1. Uh, hvor ser det misundelsesværdigt lækkert ud! Det kribler helt i mine fingre for at mærke på lækkerierne. Jeg gætter på, at der er rigelig af inspiration til efterårets og vinterens projekter i hjemmet?
    Kh Katrine / Keas

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt forstå og nikke genkendende til din misundelse, det er kun 6 mdr siden jeg selv sad og savlede ved skærmen. Der er rigtig meget lækkert på vej til efteråret.

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg